Aviseringar
Rensa alla

Vinna min drömkille?


Ämnesstartare

[rolleyes][cute]

Jag har siktet inställt på min drömkille. Han är underbar på alla sätt och vis, men vi är gamla klasskompisar som inte har träffats på flera år. Har chattat en gång på facebook nyligen..

tips på hur jag går vidare? Bli vänner över nätet, går det? [chocked]

Do's and don'ts?
Erfarenheter?

Den här killen betyder så extremt mycket för mig att jag inte har råd att klanta till det. Jag vill för allt i världen behålla bekantskapen. Om jag tar för stora risker kan han dra sig undan och jag vill inte äventyra nåt.
[cute]

Tänk att man kan veta om att någon kan vara ens livs kärlek och bästa vän, men man kan inte träffas och ta reda på om det stämmer.. om ni bara visste vad jag saknar honom [love]

ps vi bor i olika städer..


   
Citera

lycka till


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

internet:

lycka till

ironi?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

killar är inget pris wth :S :S: .s.s


   
SvaraCitera

Virvelvind:

ironi?

det var inte tänkt så

menar bara att det är en knepig situation eftersom du inte har rum att fucka up.

fråga om han vill göra någonting, för det var längesen ni sågs. finns kemin löser sig resten, antar jag.

och ja, det går absolut att bli vänner över nätet. jag träffade min flickvän så, hon bor 120 mil bort och jag lyckades på något sätt intala henne att det var en bra idé att komma hit och hälsa på mig... och sen bara resten blev. liksom.


   
SvaraCitera

Kukelikakan:

killar är inget pris wth :S :S: .s.s

inte vi som tillhör bottenskrapet i a f *ck


   
SvaraCitera

Att känna varandra jätte bra via nätet går ju rätt bra egentligen ^^ [y]
Jag har lärt känna en massa intressanta personer på nätet och fått mig 1 och kanske snart 2 st pojkvänner på nätet (den första gjorde nyligen slut :(). Om jag kan så kan du 😛
Men börja prata lite med han typ "Hej, hur mår du då?" "Länge sedan vi hördes lr pratade, hur e allt?"
Låt det se vart det hela leder och hoppas på det allra bästa 🙂


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

internet:

inte vi som tillhör bottenskrapet i a f *ck

my pint exakt!!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Kukelikakan:

killar är inget pris wth :S :S: .s.s

Den här killen känns som ett pris.. typ högsta vinsten.. bara för att han är så sällsynt. Han har hindrat mig från att bli kär i någon annan på flera år!!

Men jag fattar vad du menar, han är en människa och jag borde inte se det som nån jäkla tävling. [smile]
Dessutom kan jag inte "vinna" honom om inte han vill vinna mig. Jag har en oroande tendens att sätta honom på piedestal.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Virvelvind:

tips på hur jag går vidare?

Sök upp honom, överraska honom..

[wink]


   
SvaraCitera

S3ON:

Sök upp honom, överraska honom..

det låter som en bra taktik för mord.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Virvelvind:

Men jag fattar vad du menar, han är en människa och jag borde inte se det som nån jäkla tävling. [smile]
Dessutom kan jag inte "vinna" honom om inte han vill vinna mig. Jag har en oroande tendens att sätta honom på piedestal.

GO GET YOUR BOY!!!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

internet:

menar bara att det är en knepig situation eftersom du inte har rum att fucka up.

Aha. I agree [smile][shake] Något scary liksom..när jag i princip bara har en chans. Det kan bli så fel och det kan bli så rätt.

internet:

lyckades på något sätt intala henne att det var en bra idé att komma hit och hälsa på mig... och sen bara resten blev. liksom.

Hur la du fram det då, liksom? Som nåt romantiskt eller vänskapligt? behöver alla tips jag kan få..
tror att det är för tidigt att ta den risken.. måste vänta och se..


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

emo_bi:

Jag har lärt känna en massa intressanta personer på nätet och fått mig 1 och kanske snart 2 st pojkvänner på nätet

emo_bi:

Om jag kan så kan du 😛

Tack för uppmuntringen [bigsmile][bigsmile]
Berätta mer, vem tog steget, hur gjorde du? Hur vet man om det finns intresse?
Jag har så jäkla svårt för att se om han bara är trevlig och snäll..eller om han verkligen tycker jag är Ok.

En dålig nyhet är att det hittills bara är jag som har kontaktat honom.. två gånger i rad. Men jag jobbar på att få honom att inse vad jag har att ge, så att han får upp ögonen för mig och kanske kontaktar mig nästa gång [cute][wink]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

internet:

S3ON: Sök upp honom, överraska honom..

det låter som en bra taktik för mord.

HAHAHAHAHA... Omg omg omg... skulle jag aldrig våga. [bigsmile][wink][crazy][chocked]
Men undrar hur han skulle reagera.. skulle vara riktigt kul. Men oj vad jag skulle verka desperat.. eller passionerad beroende på hur man ser det [cute][rolleyes][bigsmile]
hahahah


   
SvaraCitera