Aviseringar
Rensa alla

vinröda kängor utan stålhätta?


Ämnesstartare

Jag letar efter ett par vinröda kängor utan stålhätta, finns på shocks hemsida men dom är så sjukt dyra. Tänkte om nån visste nån mer budgetvariant av dom? kvalitén och sånt spelar ingen roll så länge en fattig jävel som jag har råd med dom. [cute]

Är inte så haj på att lägga in bilder så om de inte funkar så är här en länk på hur dom ser ut:

121214200710516154128530308_L.jpg


   
Citera
Ämnesetiketter

Om du inte vill pröjsa mycket så får du la handla på 2nd-hand.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

äh lycka till att hitta såna där på second hand, iallafall här finns bara skit.

blir väl till att spara annars


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

De finns la på dna o sådär för 1300 eller nåt såg inte va de kostade på shock. har aldrig sett budget varianter. Tror inte det finns. tyvärr =(


   
SvaraCitera

pittsburghpenguin:

äh lycka till att hitta såna där på second hand

Brukar inte hänga på myrorna men när jag har varit där så har jag sett några par varenda jävla gång.. Mest low cut dock.


   
SvaraCitera

Docs är speciella och du hittar inga som liknar dem men du borde inte ha sådana i vilket fall.

Dessa borde passa dig, 699:-
Image


   
SvaraCitera

PITTSBURGH PENGUINS IS THE SHIIT ! [love]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

likgiltig misär:

Dessa borde passa dig, 699:-

oki men vart får man tag i dom då? kanske bra att veta;)

Conny:

Brukar inte hänga på myrorna men när jag har varit där så har jag sett några par varenda jävla gång.. Mest low cut dock.

mähh.. här finns det bara skit, har inte sett några sorters kängor alls här i norrland.


   
SvaraCitera

pittsburghpenguin:

oki men vart får man tag i dom då? kanske bra att veta;)

thisway.se


   
SvaraCitera

pittsburghpenguin:

äh lycka till att hitta såna där på second hand, iallafall här finns bara skit.

en polare hittade ett par martens i fint skick i Borlänge på en second hand-butik. 100 kr, gissa om man var arg för att hon hittade dem före en själv..


   
SvaraCitera

Tråden låst på grund av inaktivitet


   
SvaraCitera