Aviseringar
Rensa alla

Vintagemässa i helgen


Ämnesstartare

I Stockholm är det i helgen Vintagemässan igen. Två dagar när massor av second hand-butiker ställer ut och säljer kläder på Strand vid Hornstull. Jag var där i våras och kan verkligen rekommendera det till er som gillar en äldre och/eller unik stil.


   
Citera

Najs, ska nog ta mig en titt faktiskt.
Är det billigt eller normalpris?

tänkte man kan passa på att köpa fina kläder för lite pengar


   
SvaraCitera
noja
 noja

Super! Ska oxå göra ett besök där [bigsmile] Här är info med öppettider o så.info öppettider


   
SvaraCitera

det är så roligt med second hand, man kan hitta dom mest häftiga grejerna [smile] synd bara att jag inte befinner mig i sthlm just då.

men, du.. din profilbild.. hur tänkte du? [shake][cute] heh


   
SvaraCitera

Låter dåligt. Säljer säkert dyra kläder. Vinstdrivande second-hand affärer är bu.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

eeeema:

det är så roligt med second hand, man kan hitta dom mest häftiga grejerna [smile] synd bara att jag inte befinner mig i sthlm just då.

men, du.. din profilbild.. hur tänkte du? [shake][cute] heh

Håller med. Second hand > nytt.

Die Kraut!!! 🙂

Macktorsken:

Låter dåligt. Säljer säkert dyra kläder. Vinstdrivande second-hand affärer är bu.

Äh! Om fler köpte second hand-kläder skulle miljön må bättre och Myrorna och andra ideella butiker är ju också vinstdrivande.


   
SvaraCitera

Skulle kanske kilat dit om jag inte bodde i NORRA NORRLAND.


   
SvaraCitera

Ögon i en plåthink:

Skulle kanske kilat dit om jag inte bodde i NORRA NORRLAND.

Kände också detta. Hmrph.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Well, för folk som är i Sthlm i helgen så kan man vinna biljetter till mässan här: http://silversagablog.blogspot.com/2011/09/vintage-fair.html

En jäkligt snygg blogg för övrigt.


   
SvaraCitera

ska vara full i helgen så näe och vore jag inte det så näe. Det brukar ändå inte finnas något man vill ha som man kan ha.


   
SvaraCitera

krautpop:

Äh! Om fler köpte second hand-kläder skulle miljön må bättre och Myrorna och andra ideella butiker är ju också vinstdrivande.

Köper 90 % av alla mina kläder från ideella butiker. Billigt och bra.


   
SvaraCitera

Vintage kan ju vara rätt snitsigt tycker jag. Jag ska nog dra förbi där men risken är väl stor att de inte har herr-kläder i mindre storlekar [surprised]


   
SvaraCitera