Aviseringar
Rensa alla

Vinter


Ämnesstartare

börjar bli vinter nu så här års och vinterjacka måste inhandlas! känns tråkigt med svarta jackor hela tiden så skulle kanske vara fint med någon annan färg och sticka ut lite! vad tycker ni om killar som bär typ röda jackor? gröna? osv osv, är det lite "tjejigt" enligt er eller helt unisex enligt vad ni tycker?


   
Citera

Färger är trevligt. Köp en fet långrock annars.


   
SvaraCitera

köp vad du vill och gör det medens du kan.


   
SvaraCitera

Jag har fyra vinterjackor.

Ingen av dem är varm nog [sad]


   
SvaraCitera

Färg är kul. Satsa på det.


   
SvaraCitera

Kom ihåg att nike hade en dunjacka som typ var grön,gul,röd och blå[y]


   
SvaraCitera

Nickeloadian:

vad tycker ni om killar som bär typ röda jackor? gröna? osv osv, är det lite "tjejigt" enligt er eller helt unisex enligt vad ni tycker?

Nej det är bra gött med färg^^ jag har röda gröna jackor...
om du inte vill har en jack men mycket färg kan du ja köpa en färg glad mössa eller något^^ ( om det är fallet kan jag rekomendera en kille som virkar go grejer, kan ju kolla lite...


   
SvaraCitera

Färglatt är i lika med gay. Inget fel på att vara gay, men personligen skulle jag aldrig ha något färgglatt i form av jacka. [tard]


   
SvaraCitera

Jonnybravo91:

Färglatt är i lika med gay. Inget fel på att vara gay, men personligen skulle jag aldrig ha något färgglatt i form av jacka.

Eller så är du bara feg? det är ass coolt med en jacka med färg!!! svin tråkigt med en svart, vit eller något. eller okej det kan vara snyggt med vita o svarta med, men endå!


   
SvaraCitera

xdream:

Eller så är du bara feg?

Eller så är det så att jag har smak för vad är snyggt och vad som inte är snyggt. [smile]

xdream:

det är ass coolt med en jacka med färg!!! svin tråkigt med en svart, vit eller något. eller okej det kan vara snyggt med vita o svarta med, men endå!

Image

=Inte okej.


   
SvaraCitera

Nickeloadian:

vad tycker ni om killar som bär typ röda jackor?

Fett ballt! Själv har man en knallig turkos! [cool]


   
SvaraCitera

Jonnybravo91:

=Inte okej.

word.
dock finns de snygga militärgröna som denna

22N104-.jpg


   
SvaraCitera

Les voleurs:

dock finns de snygga militärgröna som denna

Vet inte om jag håller med om att designen var awesome, men militärgrönt som färg och också alltid hem!


   
SvaraCitera

Jonnybravo91:

Eller så är det så att jag har smak för vad är snyggt och vad som inte är snyggt.

Eller så e det jag som har bra smak! 😛
denna jackar är typ ass nice

arm%20spectrum%20cyan.jpg


   
SvaraCitera

xdream:

denna jackar är typ ass nice

jibbare.


   
SvaraCitera