Aviseringar
Rensa alla

Vinterbarn


Ämnesstartare

isola:

Men på engelska är de! Summer, Spring osv.

Jo, summer är fint. Spring hade jag nog däremot inte döpt min dotter till.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

isola:

Då tänker jag på en vinterlada

jag med, det var liksom meningen [blush]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

enhimmelskdrog:

jag med, det var liksom meningen [blush]

haha


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Nuuuskamuikkunen:

Spring hade jag nog däremot inte döpt min dotter till.

Nä. Hade nog bara kunnat tänka på att det betyder hoppa på tyska och då fått associationer till att hon skulle hoppa framför ett tåg lr så. *morbid*


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

isola:

Nä. Hade nog bara kunnat tänka på att det betyder hoppa på tyska och då fått associationer till att hon skulle hoppa framför ett tåg lr så. *morbid*

Usch, hemska tanke [sad].

Primavera är ett vackert ord, men frågan är ifall det hade passat som namn. Tänker på en alldeles för egocentrisk människa då, olyckligtvis....


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

är ju idiotiskt att man kan heta vinterbarn men inte sommarbarn, då borde man väll kunna ha alla årstider som namn?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Nuuuskamuikkunen:

Primavera är ett vackert ord, men frågan är ifall det hade passat som namn. Tänker på en alldeles för egocentrisk människa då, olyckligtvis....

Tänker på ost [shake]

Paranormal_Cannabis:

är ju idiotiskt att man kan heta vinterbarn men inte sommarbarn, då borde man väll kunna ha alla årstider som namn?

Ja, menar det! Man borde ju få någon att ansöka om att få lägga till det till sin namnansamling.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

isola:

Man borde ju få någon att ansöka om att få lägga till det till sin namnansamling.

ja varför inte![wink]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Paranormal_Cannabis:

ja varför inte![wink]

Vill du???


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

isola:

Vill du???

ingen aning om hur man gör[shake]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Paranormal_Cannabis:

ingen aning om hur man gör[shake]

Det är enkelt! Skatteverket har en blankett för sådant. Det är gratis att göra första gången, andra gången måste man ansöka till patent och registreringsverket och betala en avgift.


   
SvaraCitera