Aviseringar
Rensa alla

vinterjacka


Ämnesstartare

canada goose är ute... så de räknar jag bort.
förra vintern hade jag en peak gore tex parkas..
nu funderar jag på att köpa en fjällräven kodiak parka ?
men e inte dom också rätt uttjatade?

förslag på vinterjackor ???


   
Citera
Ämnesetiketter
Ämnesstartare

En fin en, som Du tycker om. Sen skiter du totalt i vad andra tycker och om den är inne. Annars är du noob


   
SvaraCitera
sincan

Image
varsegod.


   
SvaraCitera
Tuvan

Shit, en ny vinterjacka varje år är väl lite onödigt? o.O Min är inne på andra vintern nu och den fungerar hur bra som helst :'D


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

http://www.skinhead-world.com en donkey är aldrig fel


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tuvan:

Shit, en ny vinterjacka varje år är väl lite onödigt? o.O Min är inne på andra vintern nu och den fungerar hur bra som helst :'D

Jo jag vet, det är det. Men jag är så kräsen och köpgalen så jag kan inte hålla mig till en jacka 2 vintrar :S


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Image

Image

Image

Ge mig ;>

[love]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Undrade just när en riktigt jävla ful jacka skulle slängas in från dig schlook 🙂
Den i mitten då.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Till Salu!! 2000:- i butik 6800:-

KOlla in dom på stadium.se sök efter PEAK performance. Tryck nr 16. Längst bort.

Peak performance Gore-Tex


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Budolicious:

Undrade just när en riktigt jävla ful jacka skulle slängas in från dig schlook 🙂
Den i mitten då.

Du har så dålig smak ;>

Leroy Jenikins är grimmast

[love]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Fjällröven är ute den saken är klar. När Turksen i förorten börjar dra på sig ett plagg för att likna Stureplanskidsen VET man att det är ute och så är det med Fjällräven. Peak Performance är lite på det viset också besök i Heron City ..varannan Turk Peak varannan Fjällräven...och vem vill se som en jävla Kerwan eller Ahmed ??? Så vad återstår...Ska du ha en dunjacka är Marmot 8000 M parka ett klart val. Enastående kvalitet, isolerinsgförmåga, goretex membran..väger knappt något och tja...imagen av otaliga expeditioner som märktet följt med på får man på köpet. Turkfaktor NOLL. Den ser du i var och varannan ME, eller K2 exepdition. Tierra är också ett coolt märke, i vilket fall som helst är det the real stuff också den med Turkfaktor NOLL. En ful jävla Fjäll Räven jacka som inte ens har goretex membran som outer shell. Fast smakar det så kostar det..men också det är en barriär som gör att det är inte många som har en likadan jacka som du / dig. Ska du ha skaljacka...då har du Millet, Arcteryx och Tierra att välja på. Jag klättra och gillar Millet...grejen är att det är ruggigt bra prylar som håller verkligen, är snygga och garanterat Turkfria. Jag har inte sett en enda Millet eller Arcteryx klädd nysvensk i Kista centrum eller Heroin City, vilket säger en hel del. Peak performance går ju bort. Inte enbart pga hög Turkfaktor..eller extremt högt Turk faktor (högre än BMW E36) utan pga att det är inte på riktigt. De hade en rejäl dunjacka förut, men nu gör de bara den där sketna Gosse kopian...ska man ha den så kan man ju lika gärna be någon stega in på Paragon i New York och för typ 5000 kr köpa en Goose Snow Mantra, som här kostar drygt 9000 +. Jag skulle nog satsa på en Marmot 8000 Meter Parka...


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Cammy:

förra vintern hade jag en peak gore tex parkas..

Duger inte den eller? Har du haft sönder den? Dåligt av ett sådant märke i så fall.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Gåsparkas är rätt 2005 överhuvudtaget.. Satsa på något snyggt som en sjysst ullrock/kappa eller något liknande. Titta på Whyred osv, de brukar ha sjyssta vinterjackor.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

woolrich om du har råd att sticka ut..


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Att man ens orkar bry sig.


   
SvaraCitera