Aviseringar
Rensa alla

vinterjacka 😛


Ämnesstartare

vad för slags vinterjacka ska man ha i vinter? 😛 asså typ vilken modell och så


   
Citera

DEN MAN VILL HA OCH TYCKER ÄR SNYGG ANTAGLIGEN :S:S::S:S:.S:S:S:S:S:S:S:S:S.S::S:S:S:::S:S:S:S:S:S


   
SvaraCitera

Den man blir varm av. [y]


   
SvaraCitera

feel:

DEN MAN VILL HA OCH TYCKER ÄR SNYGG ANTAGLIGEN

Eller så vill man ha den som gör att man passar in [crazy]


   
SvaraCitera

Ending Jon:

Eller så vill man ha den som gör att man passar in

mm före slår en med päls dödda djur och sånt helst inälvor som rinner ner för luvan mkt bra hööksta mode i höstn väldigt inne soofie fartman har sån de


   
SvaraCitera

feel:

mm före slår en med päls dödda djur och sånt helst inälvor som rinner ner för luvan mkt bra hööksta mode i höstn väldigt inne soofie fartman har sån de

Helt rätt [cool]

Ont: Nu har du fått ditt svar, gå ut och lek i solen innan det blir för mörkt [party]


   
SvaraCitera

Tattarmode=fjällräven,goose

Skippa det modet om du inte vill att folk ska tro att du är en liten fattig tattarunge [crazy] Mitt tips är att köpa en snygg (varm) kappa, gärna svart för då kan du ha snygga sjalar till som du tex kan hitta på h&m mina favoritsjalar går i beige gärna med blommor på det är snyggt finns hur många som helst mmmmm love it halsdukar/sjalar [love]

fast om du nu vill ha en riktigt varm jacka så kan du ju alltid köpa boomerang marinblå de är snygga.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Angelize:

fast om du nu vill ha en riktigt varm jacka så kan du ju alltid köpa boomerang marinblå de är snygga.

tack 🙂


   
SvaraCitera

Angelize:

fast om du nu vill ha en riktigt varm jacka så kan du ju alltid köpa boomerang marinblå de är snygga.

jag har en rock, tkr angelizebella att det är sniggt?


   
SvaraCitera

en tjock varm fin


   
SvaraCitera

Roslagsvatten AB:

jag har en rock, tkr angelizebella att det är sniggt?

Ingen aning, beror väl på hur den ser ut!


   
SvaraCitera

Jag har alltid kört varannat år med kort och lång , så förra vintern var det lång så nu i vinter blev det en kort[cute]


   
SvaraCitera

Dunjackor är så skööna <3 På stadium finns det jätte många fina, jag köpte en där förra veckan, en vit dunjacka med päls på luvan, i lööve it <3


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

mörkbrun fjällräven på en kille är det fjorre eller?

greenland winter jacket , inte fjortis dunjackan


   
SvaraCitera

Angelize:

Tattarmode

Eh varför använder du ordet 'tattare'? Jag tror inte att en 'tattare' skulle ha råd med dessa jackor som du försöker framstå som 'dåliga'.


   
SvaraCitera