Aviseringar
Rensa alla

Vintertråden


Ämnesstartare

Aktuellt osv.

Långa, vintriga promenader om kvällarna [love]

Image
Lång suddig väg.

Image

Image
Följeslagare [blush]

Aaah wiih, tagna med crappy mobilkamera.

Posta bilder nu!! Eller berätta utförligt om allt fint.


   
Citera
Ämnesstartare

Diskutera: vad är det bästa med vintern?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

snö har en bra sak och det är att den dämpar ljud


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Åh vad mysigt! Söt hon äer.

Det är kyla i luften, det tycker jag om. Inte så mycket snö men tillräckligt för att det ska kännas som vintern. Tidigare under kvällen syntes månen nästan helt och molnen var betydligt ljusare än resten av himlen. De rörde sig över och förbi månen. Nu är det lite rosa sken över himlen, sådär som det alltid brukar vara när det ligger snö på marken.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Bra tråd. Kanske årets bästa. Eller i alla fall en av dom. Förhoppningsvis blir det några decimeter snö snart, och sen solsken på det, finns inget som motiverar mig mer än det till att ta mina dagliga 1-2 timmes skogspromenader[love]

[love]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Image
regnmoln

Image
mörkt

Image
kallt
förkylning

Image
Image
varmt

Image
apelsiner


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

GLÖGG


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Image


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jr. HBT:

snö har en bra sak och det är att den dämpar ljud

Ja, vintern är härligt tyst.

Hjärtlös:

Nu är det lite rosa sken över himlen, sådär som det alltid brukar vara när det ligger snö på marken.

[love] gillar att det är ljust ute under vintern bara det finns snö. Kan vara ute och gå jättesent. Så mysigt!

Storchen84:

Bra tråd. Kanske årets bästa.

[cool][blush]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

nubbie:

Jag älskar vintern, antagligen mer än dom flesta andra, så det borde ju inte vara direkt förvånande att jag tycker så[smile]

Fast då ska det vara vinter, som det varit dom senaste två åren. Och det är ju lite knepigt när man bor på västkusten i Göteborg. Den må vara bästkusten, förutom när det gäller just snöiga vintrar[n]

[love]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Storchen84:

Fast då ska det vara vinter, som det varit dom senaste två åren.

Njae, älskade mängden snö men någon grad varmare hade det allt kunnat vara. Kanske minus tio typ, kanske femton. Det är inte allför farligt.

Storchen84:

Den må vara bästkusten, förutom när det gäller just snöiga vintrar[n]

Satans kustklimat eller vad det nu är där nere.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tog en bild när jag gick till Ica!

Image

Meh, vad liten den blev... nåja,

IMG_0230.jpg


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Nu måste jag fan gå ut på nattliga promenad om ett par timmar pga den här trådjäveln, gillar den speciella vintertystnaden, allt är som dovt eller något i den stilen, någonting med snön.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tobbish:

nåja, LÄNK!

den e lika liten[blush][sad]


   
SvaraCitera

seriöst.. har nog aldrig känt mig så här harmonisk inför snön. harmoni och mys och bara.. åååh. fint. älskar att det blev mycket på en gång och älskar att det invigs med glögg och mys o sånt.

det är lite konstigt för brukar va anti som fan. men ska ta emot o tacka nu ba över att jag känner så hehe


   
SvaraCitera