Aviseringar
Rensa alla

Vintertråden


Ämnesstartare

Nintendos BFF:

den e lika liten

Så... orkade inte krångla mer! [blush]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tobbish:

Tog en bild när jag gick till Ica!Meh, vad liten den blev... nåja,

Åååh så mycket snö! Bor inte du också i stockholm?

dazed:

Nu måste jag fan gå ut på nattliga promenad om ett par timmar pga den här trådjäveln, gillar den speciella vintertystnaden, allt är som dovt eller något i den stilen, någonting med snön.

Varsågod [wink]. Nattpromenader är för fasiken aldrig fel.

honolulu:

det är lite konstigt för brukar va anti som fan. men ska ta emot o tacka nu ba över att jag känner så hehe

Helt rätt ju! [love]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

nubbie:

Varsågod . Nattpromenader är för fasiken aldrig fel.

Fan sant det, tog en igår kväll/natt, asgött. Vackert as fuck.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tobbish:

Så... orkade inte krångla mer!

fin!

måste köpa nya strumpor och vantar, är himla dåligt förberedd för vintern i år[sad]


   
SvaraCitera
höna

brukar säga att jag hatar vinter men egentligen tror jag inte att jag gör det,finns ju fina saker med vintern också


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

nubbie:

Åååh så mycket snö! Bor inte du också i stockholm?

Nej, typ... Gävle, fast 2,5 mil västerut i liten stad som heter Sandviken! (SM-guld i bandy 2012... om någon bryr sig om bandy, jag blir bara lite lokalpatriotiskt glad när de vinner...)

Nintendos BFF:

fin!

Du kan vara! [blush]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

dazed:

Vackert as fuck.

Så väldans sant, ensamheten är underbar, och det tysta lugna. Tankarna får vandra som de vill osv. Ha det så trevligt!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tobbish:

Nej, typ... Gävle, fast 2,5 mil västerut i liten stad som heter Sandviken! (SM-guld i bandy 2012... om någon bryr sig om bandy, jag blir bara lite lokalpatriotiskt glad när de vinner...)

Jaha, så pass. Då tänkte jag helt fel ju [blush].


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Skulle tycka om vintern mer om det kom snö här också... vill ju tro att de ska va sånt i norr. Men va fan det är ju kallt iaf. Däremot är rosiga kinder inte ok.


   
SvaraCitera
Paseo

snön kommer alltid sist till havstenssund[sad]

det positiva är att det alltid är varmt här på sommaren. nästan. 90% iaf. mmm. ok 80 kanske. nej 90 ok.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

nubbie:

Så väldans sant, ensamheten är underbar, och det tysta lugna. Tankarna får vandra som de vill osv. Ha det så trevligt!

Mjo det finns en tjusning i att stå mitt i ett julkortshelvete. Tack du. [love]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tobbish:

Du kan vara!

pfffft[blush]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

nubbie:

Jaha, så pass. Då tänkte jag helt fel ju [blush].

Nja... inte helt... bara 20/21-delar fel, ungefär! (95% fel [blush])

Har bestämt mig för att var tredje vecka (ungefär, när jag är ledig) åka till Stockholm! Detta till störst del för att jag garanterat ska komma ut och göra något under min ledighet, men också för att Stockholm ligger lagom nära, är stort (mycket natt utforska!) och det finns många trevliga människor, och förhoppningen är att någon ska ha tid för mig när visiterna äger rum!

Nintendos BFF:

pfffft[blush]

[cheers]


   
SvaraCitera

Jag tycker om vinter. [love]

Antonio Vivaldi - De fyra årstiderna - Vintern


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tobbish:

Har bestämt mig för att var tredje vecka (ungefär, när jag är ledig) åka till Stockholm! Detta till störst del för att jag garanterat ska komma ut och göra något under min ledighet, men också för att Stockholm ligger lagom nära, är stort (mycket natt utforska!) och det finns många trevliga människor, och förhoppningen är att någon ska ha tid för mig när visiterna äger rum!

Åh men vad trevligt! Här finns det ju en hel del umare också, om du nu vill träffa sådana.


   
SvaraCitera