Aviseringar
Rensa alla

VIRUS SKYDD!


japansgrill:

hej jag undrar om virus skyddet mcafee security center är bra. jag fick med de när jag köpte datorn men jag vet itne riktigt om de är värt att ha kvar vad tycker ni ?

Antivirus-program är överskattade. Kör den hårda vägen istället.

Image


   
SvaraCitera

har använt mcafee i något år, tyckte det funkade bra! fick då inga virus iaf och datorn fungerade bra. sen gick däremot det fulla virusskyddet ut och jag orkade inte betala nåt, så då bytte jag till ZoneAlarm och tycker det är sämre.. segar ner hela datorn [sad] skulle också behöva något nytt virusprogram.


   
SvaraCitera

har avast, verkar funka bra


   
SvaraCitera

S3ON:

eller så nöjer man sig med Windows brandväggen.

En brandvägg är inte ett antivirusskydd. Och låt för guds skull inte din windowsdator göra det som en riktig brandvägg borde göra.


   
SvaraCitera

aristoteles:

En brandvägg är inte ett antivirusskydd. Och låt för guds skull inte din windowsdator göra det som en riktig brandvägg borde göra.

Man klarar sig utan virusskydd. [y]


   
SvaraCitera

S3ON:

Man klarar sig utan virusskydd. [y]

Sitter man som okunnig ointresserad och oengagerad så är det en dålig idé att inte skydda sitt system från sin egen idioti. Då man kör windows will säga.


   
SvaraCitera

aristoteles:

Sitter man som okunnig ointresserad och oengagerad så är det en dålig idé att inte skydda sitt system från sin egen idioti.

Mjo, det har du rätt i. [y]


   
SvaraCitera

använder ingenting, fungerar utmärkt


   
SvaraCitera

S3ON:

Avast gratisversion FTW!


   
SvaraCitera