Aviseringar
Rensa alla

Visa att jag gillar henne


Ämnesstartare

Jag är 15 år och skulle behöva lite tips och råd. Det är så här att jag har börjat gilla en tjej som jag tränar kampsport med två dagar i veckan. Jag har gillat henne ett bra tag nu men hon har varit upptagen. Dock så fick jag nyligen reda på att hon är singel [bigsmile]

Nu vill jag bara veta hur jag ska göra för att visa att jag gillar henne. Som sagt så träffas vi 1-2 gånger i veckan när vi tränar kampsport och vi pratar lite då och då.

Skulle vara tacksam om man kunde få lite tips och råd [smile]


   
Citera

pussa på henne


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

inte kul, seriösa svar tack


   
SvaraCitera

krama på henne


   
SvaraCitera
mynona

Fråga helt enkelt om hon vill göra något efter träningen. Säg inte att det är en träff, bara en kul grej. Om ni umgås ensamma i lugn och ro så kommer hon troligen att fatta att du är kär i henne utan att du gör något speciellt. Dold text: Killar har ofta svårare att dölja sina känslor och avslöjar sig ofta utan att dom fattar det själva, men här är det ju bara bra


   
SvaraCitera

gosa på henne


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

mynona:

Fråga helt enkelt om hon vill göra något efter träningen. Säg inte att det är en träff, bara en kul grej. Om ni umgås ensamma i lugn och ro så kommer hon troligen att fatta att du är kär i henne utan att du gör något speciellt.

Jag har alltid tänkt på det faktiskt men jag blir grymt nervös över sånt här. Skulle göra ont om hon skulle säga nej [sad]


   
SvaraCitera

klappa på henne


   
SvaraCitera

peta på henne


   
SvaraCitera

aaa nuhar du anammat de bästa tips och råd du kan få serru!!


   
SvaraCitera

Kidnappa henne, lås in henne i källaren och viska saker i henne öra. Stockholmsydrom hallå! Kan ej slå fel.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Gibbs:

Kidnappa henne, lås in henne i källaren och viska saker i henne öra. Stockholmsydrom hallå! Kan ej slå fel.

Känns inte som att det är något alternativ... [confused]


   
SvaraCitera

lolheylol:

Känns inte som att det är något alternativ... [confused]

just därför är det som det är.


   
SvaraCitera
mynona

lolheylol:

Jag har alltid tänkt på det faktiskt men jag blir grymt nervös över sånt här. Skulle göra ont om hon skulle säga nej

Det är just därför du inte ska be om någon träff, utan träffa henne bara för att umgås som kompisar. [y]


   
SvaraCitera
Får jag chans på dig?

[ ]ja [ ]ja [ ]ja


   
SvaraCitera