Aviseringar
Rensa alla

Visa brösten i film


Ämnesstartare

skepparkrans:

Vad för slags film spelar du in på din avatar?

Ingen alls, den tog jag bara för skojs skull.


   
SvaraCitera

Harpyja:

Om killen också visade. Så sur på att bruden alltid ska vara naken för att filmen ska bli "bra".

Det beror väl på. I vissa fall så är märker man att det ska vara naket bara för att och har inget med storyn eller känslan i filmen att göra. Amrican pie någon?

Men samtidigt blir det väldigt smaklöst om det ska täckas för sådär tydligt. Ett bra exempel, som jag stör mig på, är när tex en man och en kvinna haft sex i filmen och de ligger tillsammans i sängen med täcket över och hon sedan kliver ur sängen och går på toa eller vad som helst och ska släpa med sig täcket bort till toaletten.

Gah! vem fan gör det på riktigt liksom?

Film ska vara så naturligt som möjligt och det gäller även det nakna.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

FreeWay89:

Gah! vem fan gör det på riktigt liksom?

Det är väl mest i amerikanska tv-serier det brukar ske? Och där beror det på att USA är så pryda när det gäller nakenhet och censurerar bort allt sådant.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Om jag hade seriösa skådespelar drömmar så jora. Som det ser ut nu, nae.


   
SvaraCitera

HokeyPokey:

Det är väl mest i amerikanska tv-serier det brukar ske? Och där beror det på att USA är så pryda när det gäller nakenhet och censurerar bort allt sådant.

Tycker att det är så ganska allmänt, men visst. Det mesta från film/tv-hållet kommer ju från USA.


   
SvaraCitera

INtressant tråd för övrigt. Är ju en framtida filmskapare så kan vara intressant att scouta lite framtida ''talanger'' [wink]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

FreeWay89:

Tycker att det är så ganska allmänt, men visst. Det mesta från film/tv-hållet kommer ju från USA.

Fast filmer har jag inte märkt det i, men det är väl annorlunda regler för tv-serier och filmer som släpps på DVD och/eller sänds i svensk TV.


   
SvaraCitera

HokeyPokey:

Fast filmer har jag inte märkt det i, men det är väl annorlunda regler för tv-serier och filmer som släpps på DVD och/eller sänds i svensk TV.

Tycker det är både och. Filmer tillåter nog mer naket och det är nog mer av det där onödiga nakenheten i filmer. Dock är det ganska mycket av den här fula ''övertäckningen'' allmänt i både film och säkert ännu mer i tv.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

skepparkrans:

Vad för slags film spelar du in på din avatar?

[love]

ont: Kanske, beror helt på filmen och mitt arvode. Fast är inte riktigt bekväm med att pappa och mina ev barn skulle se dem iof.
Fast det är ju bara två fettklumpar liksom, så kanske.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

jag är en skådis


   
SvaraCitera
Exner

patrick bateman:

jag är en skådis

Själv är jag två regissörer och en producent. Vill du fjäska?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Exner:

Vill du fjäska?

*knulla


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Exner:

Själv är jag två regissörer och en producent. Vill du fjäska?

jag skulle hellra vilja göra film med dig 🙂

vem är du?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Budolicious:

Trots att det är en attrapp?

Hur menar du nu?
Att den är baserad på en verklig historia eller vadå? [shake]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Harpyja:

Hur menar du nu?
Att den är baserad på en verklig historia eller vadå? [shake]

att det inte är hans riktiga kuk


   
SvaraCitera