Aviseringar
Rensa alla

Visa er kärlek [love]


Ämnesstartare

Jag har precis förlorat min närmsta, och min enda riktiga vän. Med mig har jag nu skuldkänslor och en väldig ånger för att jag kanske inte har visat min kärlek fullt ut. Skuldkänslor som ger mig dåligt samvete bara över tanken att kunna gå vidare utan honom. Är det verkligen tillräckligt att älska någon, om man inte visar det? Nu när han har somnat in kan jag bara innerligt hoppas på att han kände och fortfarande känner min kärlek och hur mycket jag uppskattar honom.

Visa kärleken som finns inom er. Och vänta inte med det. Jag har nu fått lära mig den hårda vägen att man måste visa kärlek till dem man älskar medan tiden tillåter det, en dag kan det bli försent.

Be dem om förlåtelse, Förlåt dem, Älska dem. [love]


   
Citera

tack för ett fint inlägg, väldigt fint o de e bra o tänka så!!!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

kiss


   
SvaraCitera

du är fin du[love]


   
SvaraCitera

KÄA_:

Med mig har jag nu skuldkänslor och en väldig ånger för att jag kanske inte har visat min kärlek fullt ut.

Jag kan inte säga att jag förstår hur det känns (och tur är väl det), men det måste vara hemskt. Bättre att ångra något som man gjort än att ångra något som man INTE har gjort. Men är det för sent så är det. Man får leva med det. Jag tror att din vän visste (och vet) att du älskade honom även fast du inte visade det (tillräckligt mycket).<3


   
SvaraCitera