Aviseringar
Rensa alla

visa era fyrverkerier här [oficiella tråden]


Ämnesstartare

HMF98:

Men istappen är fortfarande farligare för den dör man av garranti man kan inte dö av en raket i huvvet man kan bara bli blind eller förlora hörsel men inte dö! Och ingen jag känner i min ålder är så dum att dom riktar en raket åt någons huvve utan upp i luften

Och varför är det dumt?

Ljug lagom! pics or it dident happened. Du är bara avundsjuk för att inte du har råd eller inte har någon som köper ut nått till dig att leka med.

njae, jag har hjälm när jag går ute på vintern

Exploderar en tårta på femtiofemhundra gram krut i pannan på dej så menar du att du kommer förlora synen/hörseln? 
åkej
och du har raketer i din ägo xD Läs säkerhets lappen !

Tror inte han ljuger, S3ON är en gammal japan med otrolig skicklighet angåenge kruter och bomber.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

HMF98:

Jag är 16 inte 10.

allright, najs bror

jag är 18, icke 22 😛


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

HMF98:

Men istappen är fortfarande farligare för den dör man av garranti man kan inte dö av en raket i huvvet man kan bara bli blind eller förlora hörsel men inte dö! Och ingen jag känner i min ålder är så dum att dom riktar en raket åt någons huvve utan upp i luften

Och varför är det dumt?

Ljug lagom! pics or it dident happened. Du är bara avundsjuk för att inte du har råd eller inte har någon som köper ut nått till dig att leka med.

:DDDDDDDDDD


   
SvaraCitera

Istechetvåpunktnoll:
Förstår inte varför privatpersoner envisas med att köpa fyrverkerier. I alla fall om man är över 12 år.

Fan vad tråkigt ny år du verkar ha


   
SvaraCitera

fan va orgasmiskt allt är inpackat.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Awflauggz: njae, jag har hjälm när jag går ute på vintern

det kan komma en meteroit och slå ner på dig så du dör oavsett om du har hjälm eller inte också!!

Awflauggz: Exploderar en tårta på femtiofemhundra gram krut i pannan på dej så menar du att du kommer förlora synen/hörseln?

ja. man dör inte av nått sånt man kan bara dö av riktiga grejer som man har när man krigar. handgranater!

Awflauggz:

allright, najs bror

jag är 18, icke 22 😛

då är du bara 2 år äldre än vad jag är och det är inget att skryta med. bara för du är 18 som det står på paketen så är du kaxig.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

här är ett klipp från när jag och albin sköt i helgen: 


Där kan ni se att vi är försiktiga och inte riktar den mot någons ansikte.


   
SvaraCitera

HeyIJustMeetYou:

Fan vad tråkigt ny år du verkar ha

Ey, dra ner på den där attityden örry


   
SvaraCitera

Istechetvåpunktnoll:

Ey, dra ner på den där attityden örry

Jaja, förlåt då. Men det är bara det att jag älskar fyrverkerier så himla himla mycket.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

HeyIJustMeetYou:

Jaja, förlåt då. Men det är bara det att jag älskar fyrverkerier så himla himla mycket.

Har du köpt nått till imån? 🙂


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

wahaha kommer ihåg när man var yngre och slog vad om att turas om att ligga i sån där kommunal gruslåda och sedan få 6 cracklingballs och två tigerraketer islängda XD

Nu för tiden blir det nån tårta på sin höjd hehe


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Swoopdawoop:
wahaha kommer ihåg när man var yngre och slog vad om att turas om att ligga i sån där kommunal gruslåda och sedan få 6 cracklingballs och två tigerraketer islängda XD

Nu för tiden blir det nån tårta på sin höjd hehe

vad omogen du va! och hur gammal är du nu? Kan du visa bild på din tårta?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

HMF98:

vad omogen du va! och hur gammal är du nu? Kan du visa bild på din tårta?

haha 21 nu 13 då, var ä käppen lixåm? xD
ska iväg nu o se vad dom har på macken intill få se vad det kan tänkas bli...
finns katalog blad (svea) på deras hemsida ( http://www.sveafireworks.se/information.php?title=tabloid )

såg annars trevlig ut


   
SvaraCitera

HMF98:

Har du köpt nått till imån? 🙂

Ja, bara det gamla vanliga. Glad


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

HMF98:

det kan komma en meteroit och slå ner på dig så du dör oavsett om du har hjälm eller inte också!!

ja. man dör inte av nått sånt man kan bara dö av riktiga grejer som man har när man krigar. handgranater!

då är du bara 2 år äldre än vad jag är och det är inget att skryta med. bara för du är 18 som det står på paketen så är du kaxig.

hahaha 

för mig spelar det ingen roll vad som står på paketen, jag skjuter inga fyverkerier. 

Vi båda skulle dö av meteroiten!

Man kan bara dö av handgranater, inga pistoler


   
SvaraCitera