Aviseringar
Rensa alla

visa ord...


Ämnesstartare

Alla är egentligen bisexuella, eller vad tror ni?


   
Citera
Ämnesstartare

svartarosen:

Alla är egentligen bisexuella, eller vad tror ni?

hehe... nej... [bigsmile][rolleyes]

vadå visa ord btw?
"varför ska jag lägga ner min tid på att hata nått som inte finns?"
hur bevisar han att vi alla är bi? [shake]


   
SvaraCitera

Skriv några sammanfattande citat från klippet, kan inte se på flashfilmer för tillfället.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

sylar:

Skriv några sammanfattande citat från klippet, kan inte se på flashfilmer för tillfället.

"Do I hate straight people? No, why should i hate something that dosen't exist?"


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

svartarosen:

Alla är egentligen bisexuella, eller vad tror ni?

Nej, alla är egentligen heterosexuella.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Grön och Vit:

Nej, alla är egentligen heterosexuella.

Inte jag.[confused][confused][confused]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

svartarosen:

Inte jag.

Inbillning. Du är antagligen fullt kapabel till att ha sex med en man osv.
Att du därutöver gör ett val att vara bisexuell gör dig bara äcklig, men det ändrar inte faktumet att du egentligen är heterosexuell.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Grön och Vit:

Inbillning. Du är antagligen fullt kapabel till att ha sex med en man osv.

Öh, ja, jag är bisexuell?

Grön och Vit:

Att du därutöver gör ett val att vara bisexuell gör dig egentligen bara äcklig, men det ändrar inte faktumet att du är heterosexuell.

[tired]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

svartarosen:

Öh, ja, jag är bisexuell?

Nej, du är heterosexuell. Allt annat är bara ett medvetet perverst val.


   
SvaraCitera

Grön och Vit:

Nej, du är heterosexuell. Allt annat är bara ett medvetet perverst val.

Precis, för det har du som heterosexuell kunskap om, du som aldrig kännt attraktion till en person av samma kön.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Hampie:

Precis, för det har du som heterosexuell kunskap om, du som aldrig kännt attraktion till en person av samma kön.

Du menar att inte alla ens har möjlighet att ha samlag med en person av motsatt kön? Vad man än säger blir resultatet av det hela att allt utom det naturliga är ett perverst medvetet val, fullt jämförbart med exempelvis djursex med skillnaden att människan är med på det, men ändock lika perverst.


   
SvaraCitera

Grön och Vit:

Du menar att inte alla ens har möjlighet att ha samlag med en person av motsatt kön? Vad man än säger blir resultatet av det hela att allt utom det naturliga är ett perverst medvetet val, fullt jämförbart med exempelvis djursex med skillnaden att människan är med på det, men ändock lika perverst.

Jag menar att du inte kan veta om det är ett val eftersom du inte är homosexuell eller bisexuell. Annars kan du motbevisa min tes om att det inte är ett val genom att bli homosexuell i en månad, och sedan välja tillbaka heterosexualiteten.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Hampie:

Annars kan du motbevisa min tes om att det inte är ett val genom att bli homosexuell i en månad, och sedan välja tillbaka heterosexualiteten.

Ja, det skulle vara fullt möjligt genom exempelvis psykisk inbillning. Det naturliga är dock att jag är heterosexuell.


   
SvaraCitera

Grön och Vit:

Ja, det skulle vara fullt möjligt genom exempelvis psykisk inbillning. Det naturliga är dock att jag är heterosexuell.

Well, vad väntar du på: motbevisa världens alla tvivlare.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Hampie:

Well, vad väntar du på: motbevisa världens alla tvivlare.

Jag vill inte vara homosexuell och är inte intresserad av fenomenet.
Därav kan jag inte testa. Är du bög kanske? Testa att vara hetero ett tag då istället isåfall, det är ändå du som är onaturlig, inte jag [smile] Därmed bör snarare du testa.


   
SvaraCitera