Aviseringar
Rensa alla

Visa sig näck


Ämnesstartare

Jag är en kille som tycker att det är oerhört upphetsande när andra människor får tillfälle att se mig näck. Gillar till exempel att låtsas tappa handduken på badplatsen. Har också nakenbadat och solat på platser dit ingen kommer, men där förbipasserande båtar kan se en. Skulle gärna slänga kläderna och bara gå omkring naken, men inser att det inte skulle uppskattas av alla. Upplever egentligen inte detta som ett problem, vill bara dela erfarenheter.


   
Citera
Ämnesetiketter

Nu är inte jag nudist men du är det. Blink


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Och det är skönt Mycket glad


   
SvaraCitera

Flytta ut i skogen i ett tält och börja leva naken i det vilda


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

En bra tanke. Bara det kommer förbi någon ibland och tittar på.


   
SvaraCitera

så länge du inte blottar dig för folk som finner det obekvämt så är det väl ok


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Försöker undvika det. Hoppas att de flesta uppfattar det som en kul grej och det verkar så.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jag gillar faktiskt verkligen när åskådare, tjejer som killar skrattar åt mig. Så länge de inte blir förargade är det bra 🙂


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Längtar till våren. Första nakendoppet brukar dra till sig åskådare. Och folk kommenterar att man vågar bada, ingen vågar säga något om att man är näck 🙂


   
SvaraCitera

Finns d ens nudistplatser i Sverige? I typ Spanien osv finns d ju överallt.....


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Finns i Ågesta i Stockholm till exempel. Kan vara kul, men fyller inte mitt behov eftersom jag vill vara näck där man inte förväntas vara det.


   
SvaraCitera

mm det är nice


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Kul på Ågesta att alla är så avslappnade. Och mycket att titta på.


   
SvaraCitera

Bryr mig inte direkt om folk ser mig naken, men är det inte lite creepy när du tappar handduken och stirrar på den personen som du ser spana in dig? 
\o/


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Nej, jag tycker bara det är kul.


   
SvaraCitera