Aviseringar
Rensa alla

Visa upp din/dina sajter


Ämnesstartare

Det har dykt upp lite trådar om att personer vill få sina sajter utvärderade osv. Tänkte att det skulle kunna vara trevligt med en tråd där vi kan visa våra alster.

Detta är alltså en tråd där man länkar till sajter man själv har skapat. Skriv gärna lite om den, hur den är skapad och dylikt.

GOGOGO!


   
Citera

   
SvaraCitera
Åtta

Har tagit bort min gamla till förmån för min nya personliga hemsida/blogg/portfolio.

Sedan har väl knappast någon missat UM-maps.


   
SvaraCitera

tootbux.com, tjäna pengar online, kanske inte jag som ska ta all creds, då jag bara har payat för hemsidan och för hostingen, men, de är ju min sida trots allt [confused]


   
SvaraCitera

Åtta:

Sedan har väl knappast någon missat UM-maps.

inte sett. [blush]

men varför står det "tommy brunn försöker spåra din ursprungliga plats, tillåt/neka" [sad]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

blitto04:

tootbux.com, tjäna pengar online, kanske inte jag som ska ta all creds, då jag bara har payat för hemsidan och för hostingen, men, de är ju min sida trots allt [confused]

Till och med texten är kopierad[shake]


   
SvaraCitera
Åtta

Macktorsken:

men varför står det "tommy brunn försöker spåra din ursprungliga plats, tillåt/neka"

Haha. Det är för att jag använder geolocation för att hitta var du bor, så att den automatiskt kan fylla i det åt dig i formuläret (det sparas inte förrän du väljer att spara).


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Åtta:

geolocation

På tal om det, sidan påstår att jag befinner mig i: Kungsgården. Den har visat rätt tidigare. Tänkt om det blivit en bugg eller något, hmhm.


   
SvaraCitera
Åtta

Nintendo:

På tal om det, sidan påstår att jag befinner mig i: Kungsgården. Den har visat rätt tidigare. Tänkt om det blivit en bugg eller något

Inte mitt fel i så fall. [blush] Att få fram ett gäng koordinater från en IP är en väldigt inexakt procedur.


   
SvaraCitera

Åtta:

Haha. Det är för att jag använder geolocation för att hitta var du bor, så att den automatiskt kan fylla i det åt dig i formuläret (det sparas inte förrän du väljer att spara).

aha, trodde det var värsta skurk-saken! Cool sida i alla fall.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Blivande_japan:

har skapat denna på min fritid

Fan va du ljuger[mad]


   
SvaraCitera

aristoteles:

Till och med texten är kopierad[shake]

vaaaa


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Enda jag har är denna blogg:
Dyk Dig Fri
Den har jag inte ens själv. Är typ 2-3 pers som bloggar där.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Image


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

blitto04:

vaaaa

Texten på din "sida" har du inte ens skrivit själv[shake]


   
SvaraCitera