Aviseringar
Rensa alla

Visdomstaaaaand!


Ämnesstartare

Min tandläkare har alltid sagt att jag inte kommer att få mina visdomständer eftersom det inte finns plats för dem där bak.

Nu känns det dock som om de är påväg att komma [surprised]

Vad händer då liksom? Tänk om de inte får plats? Kommer jag att få dra ut en massa tänder då eller vad sker? [cry]


   
Citera
Ämnesstartare

Antagligen.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Oväntad:

Antagligen.

[cry]
Jag som inte ens haft ett endaste litet hål o nu så kommer det här liksom [sad]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

lejonmamman:

Jag som inte ens haft ett endaste litet hål o nu så kommer det här liksom [sad]

Äh, har hört att det är roligt att dra ut visdomständer [party]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Oväntad:

Äh, har hört att det är roligt att dra ut visdomständer [party]

Bra, då har jag nåt att se framemot iaf [y]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Hahah min har börjat växa nu :s.. gör ont


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

ohYEA_:

Hahah min har börjat växa nu :s.. gör ont

Mina har inte börjat göra ont än, men jag kan känna små piggar med tungan liksom!
Men är inte du ganska ung? Brukar inte de börja växa när man är typ 20? Eller är det jag som är sen kanske... [sad]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Mina har kommit upp, och en av dem irriterar, kanske får dra ut någon gång. :S Har hört talas om att de knakar och bryter och håller på då.
äckligaste är ju bedövningen och blodsmaken.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

lejonmamman:

Vad händer då liksom? Tänk om de inte får plats? Kommer jag att få dra ut en massa tänder då eller vad sker?

gnäll inte, hade en infektion i munnen o fyra tänder är nu döda, måste rotfylla alla [sad]


   
SvaraCitera

Mina är ute, tror att de har plats.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

lejonmamman:

Mina har inte börjat göra ont än, men jag kan känna små piggar med tungan liksom!
Men är inte du ganska ung? Brukar inte de börja växa när man är typ 20? Eller är det jag som är sen kanske... [sad]

Jag har ingen aning, jag tyckte jag såg en vit plupp när jag skulle kolla vafan det var som gjorde så jäkla ont när jag tuggade.. Kan ha sett i syne lol, men tror inte det... Jo jag är väl rätt ung O_o är väl bara att vänta och se, alla är olika.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

sculptura:

Mina har kommit upp, och en av dem irriterar, kanske får dra ut någon gång. :S Har hört talas om att de knakar och bryter och håller på då.

usch o fy!

sculptura:

äckligaste är ju bedövningen och blodsmaken.

har aldrig gjort nåt sånt, skräm inte upp mig [cry]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

lejonmamman:

nåt att se framemot

När man opererar ut tänder ur munnen brukar man få vara vaken. Det är nice [cool]


   
SvaraCitera

sculptura:

Har hört talas om att de knakar och bryter och håller på då.

[cry] Ska operera bort en visdomstand om 3 veckor. Är så nervös. Har krävt lugnande. Det verkar skitläskigt. [sad]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

värdeuppgift:

gnäll inte, hade en infektion i munnen o fyra tänder är nu döda, måste rotfylla alla [sad]

stackars [sad]

Homunculi:

Mina är ute, tror att de har plats.

Hoppas!

ohYEA_:

Jag har ingen aning, jag tyckte jag såg en vit plupp när jag skulle kolla vafan det var som gjorde så jäkla ont när jag tuggade.. Kan ha sett i syne lol, men tror inte det... Jo jag är väl rätt ung O_o är väl bara att vänta och se, alla är olika.

Jepp!


   
SvaraCitera