Aviseringar
Rensa alla

VISDOMSTÄNDER


Ämnesstartare

Har varit hos käkkirugen och opererade bort min visdomstand. MIN HALS, MIN KIND. Helt klart att jag skippar skolan imorgon. Några andra som upplevt samma sak som mig? Detta är andra visdomstanden, så nu är helvetet över! Hatar tandläkarbesök nu #scarredforlife


   
Citera

Nej, jag har inte upplevt det där. Jag har visdomständerna i behåll, och det är jag glad för. Har dragit ut andra tänder under åren, ett helvete bara det.


   
SvaraCitera

Varför då?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Nachac:
Varför då?

Varför jag ska skippa skolan eller varför jag drog ut mina visdomständer?Skippar skolan eftersom jag kommer att se ut som en halv ekorre imorgon, drog ut mina tänder för att de växte inåt mot mina andra tänder. Han som opererade mig sa att det var "synd" om jag ville inte ville dra ut dom eftersom jag ändå stått ut med tandställning i 2 år.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Gurksallad:
Nej, jag har inte upplevt det där. Jag har visdomständerna i behåll, och det är jag glad för. Har dragit ut andra tänder under åren, ett helvete bara det.

Har redan dragit ut 4 vanliga, för att jag skulle få plats med en tandställning.


   
SvaraCitera

JustAnotherSoul: drog ut mina tänder för att de växte inåt mot mina andra tänder. Han som opererade mig sa att det var "synd" om jag ville inte ville dra ut dom eftersom jag ändå stått ut med tandställning i 2 år.

Ah. Det var detta jag undrade över.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Nachac:

Ah. Det var detta jag undrade över.

yeppp, nu ska jag droga ipren och panodil i typ en vecka ... (yippi)


   
SvaraCitera

Lär också få tjonga ut de där jäkla tänderna på något sätt... Längtar inte.  Förhoppningsvis kan jag ha dem tills jag har pluggat klart så att det inte gör så nedrans ont i plånboken. 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Fingerprints:
Lär också få tjonga ut de där jäkla tänderna på något sätt... Längtar inte.  Förhoppningsvis kan jag ha dem tills jag har pluggat klart så att det inte gör så nedrans ont i plånboken. 

Verkligen! Se till att få rejält med bedövning också. Jag fick så mycket bedövning så att det kom upp ända till ögat. Kunde ej blinka vänstra ögat på 15 min haha! Anledningen? Han sa att det såg ut som om att jag hade ont förra gången jag drog ut min tand så han köttade på den här gången ...


   
SvaraCitera