Aviseringar
Rensa alla

vissa dagar


Ämnesstartare

är man så jävla deppig asså. inte bra att sån här skit ska komma nu när skolan närmar sig. jag mår skitkasst! fan ska jag göra? vill äta medicin. dumma bajsliv


   
Citera
Ämnesstartare

tror du hört det tusen gånger men försök hitta små grejer som är positiva som du kan fokusera på. Bestäm dig för olika delmål för att nå ditt mål, och ge dig själv belöningar när du klarar det.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

vissa dagar suger. men man får försöka tänka positiv även om det känns svårt. de dagar jag mår dåligt försöker jag hitta på saker så jag slipper tänka för mycket.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jag också, till och från. Eckhart Tolle (en sån där töntig "spirituell lärare" som babblar om att vi inte är det vi tänker osv) har hjälpt mig lite. Även träning. Medicin gav mig inte ett dyft.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Postorderhoran:

tror du hört det tusen gånger men försök hitta små grejer som är positiva som du kan fokusera på. Bestäm dig för olika delmål för att nå ditt mål, och ge dig själv belöningar när du klarar det.

haha ja har nog hört det mer än så. enda jobbiga är ju att det är svårare än det låter

Grief:

vissa dagar suger. men man får försöka tänka positiv även om det känns svårt. de dagar jag mår dåligt försöker jag hitta på saker så jag slipper tänka för mycket.

jo jag förösker också hitta på grejer men är svårt. de få kompisar jag har har sällan tid så är rätt ensam och det finns inte mycket att göra här. jag längtar iaf tills imorgon, då är det fotboll [bigcheers]

Schism:

Jag också, till och från. Eckhart Tolle (en sån där töntig "spirituell lärare" som babblar om att vi inte är det vi tänker osv) har hjälpt mig lite. Även träning. Medicin gav mig inte ett dyft.

coolt. får kolla upp honom. nej medicin är rätt olika. man kan iaf överdosera med det [smile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

patrick bateman:

haha ja har nog hört det mer än så. enda jobbiga är ju att det är svårare än det låter

jag vet, men jag är i nästan samma sits som du. Börjar en ny skola nästa vecka och man kan väl inte direkt säga att tidigare år på gymnasiet var sådär toppenbra.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

patrick bateman:

coolt. får kolla upp honom. nej medicin är rätt olika. man kan iaf överdosera med det [smile]

Andra behandlingsmetoder:

[wink]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

tips på delmål: "om jag kommer in på den skolan ska jag unna mig en prenumeration på en skitbra tidning"

"om jag går till alla lektioner idag ska jag äta *** när jag kommer hem"

"om jag har full närvaro hela den här veckan ska jag ha hemmaspa i helgen"

Nu är ju jag tjej så det här kanske inte låter som några belöningar du skulle gilla, men typ en sådan här princip. Försöker köpslå med min pappa också, om jag har hög närvaro att han kan ge mig några extra hundralappar i månaden.Det går sådär men skulle motivera mig 🙂 Försök hitta grejer som kan motivera dig även fast det känns JÄTTETUNGT.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Postorderhoran:

jag vet, men jag är i nästan samma sits som du. Börjar en ny skola nästa vecka och man kan väl inte direkt säga att tidigare år på gymnasiet var sådär toppenbra.

coolt. nej det är besvärligt. jag suger på att skaffa vänner och så där också så är aningen nervös

Schism:

Andra behandlingsmetoder:

haha jon lajoie funkar! han är grym

Postorderhoran:

Nu är ju jag tjej så det här kanske inte låter som några belöningar du skulle gilla, men typ en sådan här princip. Försöker köpslå

haha jag fattar poängen iaf. jo det är bra tips det där, borde man göra. men jag är bortskämd. även om jag skolkar så unnar jag mig grejer. men det är nåt jag borde ta efter. pengar är ju nåt som alltid behövs så det kan man köra med. haha hoppas du får dina extra hundralappar [smile]


   
SvaraCitera