Aviseringar
Rensa alla

visst är det framme dagen efter


Lounge fact:

skrev slutat tjataXD

skrev vart? [shake]

Lounge fact:

98 procents chans att det är framme på ons om jag postar innan sexton immorgon

de ednajs


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

zIGGE:

du ska göra som du är tillsagd, hon är mannen[blush]

pff

Macktorsken:

skrev vart? [shake]

till henne i sms..


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

tycker synd om jesustanten jag ba "sorry jag e upptagen" lät som bortförklaring men jag var ju det!!! sukulle lätt kunnat stå där och lyssnat om gud men tog ett flygblad iaf


   
SvaraCitera

Lounge fact:

till henne i sms..

så du ringe till någon o posten o frågar o skickar sedan sms?? (häger inte alls med nueeee)

känneru någon som jobbar där elle? [shake][shake][shake][shake][shake][shake][shake][shake][shake][shake][shake][sad]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Macktorsken:

känneru någon som jobbar där elle? [shake][shake][shake][shake][shake][shake][shake][shake][shake][shake][shake][sad]


haha alltså såhär äre får sms av henne att skicka det idag, jag ba jag kan skicka imorgon då är jag inne i stan, hon ba nej jag vill att det äskert är framme på onsdag, jag ba om jag skickar innan sexton imorgon så är det framme på onsdag, hon ba nä inte säkert, jag ba jo och ringer posten och smsar vad de sa och "sluta tjata"!!!!

hon gör jämt så pallar ej med oorganiserade människor


   
SvaraCitera

Lounge fact:

hon gör jämt så pallar ej med oorganiserade människor

aha, trodde du skicka sms till posten (täntke hmmm tror dom inte tar emot sms :P)

Hetsig person.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Macktorsken:

Hetsig person.

mmm hennes pojkvän skulle maila det jag skulle skriva ut kl. 12 idag men nu smsa hon att det gick inte heller så jag får det ändå kring 16 idag XD palla... blir fan gal1 på denna egenskap hos henne


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

men hon är inte hetsig hon är snarare flummrnas flummis


   
SvaraCitera

Lounge fact:

mmm hennes pojkvän skulle maila det jag skulle skriva ut kl. 12 idag men nu smsa hon att det gick inte heller så jag får det ändå kring 16 idag XD palla... blir fan gal1 på denna egenskap hos henne

åasss be henne o skicka själv? [confused][confused]

hehehehehehhe käner mig korkad. [crazy][crazy][crazy][crazy]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Macktorsken:

åasss be henne o skicka själv? [confused][confused]

nää för hon bor i norge och hon ville typ inte ksicka därifrån.. hon har haft aslänge på sig när hon var i sverje men näääÄÄää

hon litar inte för fem öre på mig när jag säger att posten sa 98 procent heller.. lol


   
SvaraCitera

Lounge fact:

nää för hon bor i norge och hon ville typ inte ksicka därifrån.. hon har haft aslänge på sig när hon var i sverje men näääÄÄää

aha då fattur ja vrf du skicka.

Lounge fact:

hon litar inte för fem öre på mig när jag säger att posten sa 98 procent heller.. lol

Men du gör henne en tjänst o hon ska ju va gla, ävn om breve kommer en da senare [confused]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Macktorsken:

Men du gör henne en tjänst o hon ska ju va gla, ävn om breve kommer en da senare [confused]

jag vet, smsat arjt nu


   
SvaraCitera

Lounge fact:

jag vet, smsat arjt nu

då ska du använa punkter hehehehehehe

"du kan göra de sjlv nu......." låter mkt arht 😉


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Macktorsken:

"du kan göra de sjlv nu......." låter mkt arht 😉

haha :S gör det imrogon ba.


   
SvaraCitera

Lounge fact:

haha :S gör det imrogon ba.

e de ditt sura mess? [bigsmile]


   
SvaraCitera