Aviseringar
Rensa alla

Vit jul eller grön jul?


Ämnesstartare

Vit, vad är det ens för fråga? 


   
SvaraCitera

Gruvann:
Vit, vad är det ens för fråga? 

Du skulle troligen tycka likadant om du skulle som jag behöva skotta snö i många timmar om det blir mer än ca fem centimeter snö ❄ 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

spiralfjader:

Du skulle troligen tycka likadant om du skulle som jag behöva skotta snö i många timmar om det blir mer än ca fem centimeter snö ❄ 

Tror jag inte. 
Snö och kyla är det bästa vädret. 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jarps: Vit jul såklart

Älskar att åka skidor.


   
SvaraCitera
tkllkl

sluk:
SNÖ ÅRET RUNT

Vackraste jag hört på hela dagen. 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Vem vill INTE ha vit jul och ordentlig vinter??


   
SvaraCitera
alien

Jarps: Vit jul såklart

Enbart på julafton!


   
SvaraCitera
tkllkl

Venlakinuski:
Vem vill INTE ha vit jul och ordentlig vinter??

Landsförrädare.


   
SvaraCitera
alien

Venlakinuski: Vem vill INTE ha vit jul och ordentlig vinter??

Eftersom julen är den högtid när flest svenskar ska ut och halka runt på vägarna i bilar och bussar som resulterar i mängder med trafikolyckor och dödsoffer så är väl svaret ganska givet.


   
SvaraCitera
mens
 mens

Vit. Det hade ju betytt att vi inte är lika drabbade av växthuseffekten. Det har ju gått så otroligt snabbt att paja miljön. Varenda vinter när man var liten var det ju snöskottning och snögrottebyggning dagarna i ända.


   
SvaraCitera
alien

mens: Det hade ju betytt att vi inte är lika drabbade av växthuseffekten. Det har ju gått så otroligt snabbt att paja miljön.

Vår planet har ju under de dryga 4 miljarder år som den funnits haft både varmare och kallare perioder så att polerna dvs Arktis och Antarktis smälter under de varmare perioderna är ju bara helt naturligt. Enda skillnaden är att under de tidigare varmare perioderna har det inte funnits så mycket människor på jorden så de kunde lätt förflytta sig till områden som inte legat under vatten. Vad tror du urmänniskan (om det över huvud taget fanns människor på jorden då) brydde sig om att havsvattennivån steg 10 meter?


   
SvaraCitera
mens
 mens

alien:

Vår planet har ju under de dryga 4 miljarder år som den funnits haft både varmare och kallare perioder så att polerna dvs Arktis och Antarktis smälter under de varmare perioderna är ju bara helt naturligt. Enda skillnaden är att under de tidigare varmare perioderna har det inte funnits så mycket människor på jorden så de kunde lätt förflytta sig till områden som inte legat under vatten. Vad tror du urmänniskan (om det över huvud taget fanns människor på jorden då) brydde sig om att havsvattennivån steg 10 meter?

wow du borde tala på klimatmötet


   
SvaraCitera
alien

mens: wow du borde tala på klimatmötet

Jag mailade president Barack Obama för att höra om han var intresserade av mina åsikter i så fall kunde han svängt förbi mig med sitt privata flygplan Air Force One men han hörde inte ens av sig. Men han kanske var upptagen av annat.  Gråter


   
SvaraCitera
mens
 mens

alien:

Jag mailade president Barack Obama för att höra om han var intresserade av mina åsikter i så fall kunde han svängt förbi mig med sitt privata flygplan Air Force One men han hörde inte ens av sig. Men han kanske var upptagen av annat.  Gråter

han är tydligen inte alls mån om miljön Ledsen


   
SvaraCitera
alien

mens: han är tydligen inte alls mån om miljön

Mailade även statsminister Stefan Löfven men hans sekreterare meddelade att Herr Löfven var upptagen av flyktingfrågan och gav fan i miljöfrågan.


   
SvaraCitera