Aviseringar
Rensa alla

Vita klumpiga flytningar på..


Ämnesstartare

Jag o min pojkvän hade sex igår och då bytte vi till en position när han såg väldigt väl när han körde in och ut. Då stannade han och frågade ''vad är det här?!'', jag kollade och det var typ vita klumpiga flytningar på pillen, det såg faktiskt ut som sperma, det var inte hans. Då trodde han jag varit otrogen och det blev värsta bråket, men iaf, det luktade inget speciellt, jag har inga besvär i underlivet, det kliar inte eller någonting. Någon som har nån aning om vad det kan vara?


   
Citera
Ämnesstartare

Aids?

SRS NOTE:

Din pojkvän verkar vara rätt retarderad.

Kan förövrigt vara sekret i fastare form, eller sekret som blandats med övrigt. Har varit med om det flera gånger, inget att oroa sig för.

Kan också vara smegma eller sperma i form av försatser, de kommer ju lite hela tiden.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Och så ska jag tillägga att jag fortfarande har flytningar och det luktar fortfarande ingenting speciellt, typ salt? Ingen skarp lukt iaf. Men klumpiga, ser ut som sperma


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

är väl bara flytningar och lite annat gojs [zzz]


   
SvaraCitera

dancingmaniac:

Då trodde han jag varit otrogen och det blev värsta bråket

Haha oj, inte så kunnig pojke.

dancingmaniac:

Och så ska jag tillägga att jag fortfarande har flytningar och det luktar fortfarande ingenting speciellt, typ salt? Ingen skarp lukt iaf. Men klumpiga, ser ut som sperma

Även när du inte har sex?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Detta får mig att inte vilja ha sex.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

lekt me punkterings sprej för bildäck?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Mår lite smått illa nu. [cute]


   
SvaraCitera

När det är vitt slem så betyder det att du kan bli gravid.. det är ofarligt och det händer varje tjej!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Nathaliiie:

När det är vitt slem så betyder det att du kan bli gravid.

[tard] vart har du hört det?


   
SvaraCitera

enhimmelskdrog:

vart har du hört det?

Jag går omvårdnadsprogrammet och innebär mycket mer sexuell undervisning ink. all fakta om att bli gravid och förlossningar..


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Nathaliiie:

Jag går omvårdnadsprogrammet och innebär mycket mer sexuell undervisning ink. all fakta om att bli gravid och förlossningar..

aha, läskigt [cry]


   
SvaraCitera

enhimmelskdrog:

aha, läskigt

Haha nää, tycker jag inte..[wink] Vi i klassen fick se en film hur en kvinna födde och då menar jag verkligen att man fick se på allt.. 😉 Ska även få skära i hjärtan (åp ett dött djur dock) och ta spruter i folk nästa år.. 😉 skit kul! [wink][y][zzz]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Om klumparna är som torra, kesoliknande ungefär, har du svamp.
Om klumpen var slemmig och vit så var det vanlig, hälsosam flytning och din pojkvän och du skulle nog inte ha skippat sexualundervisningen i högstadiet.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

enhimmelskdrog:

vart har du hört det?

Jag kan tillägga att det funkar som så att flytningarna blir bara fastare och fastare ju närmare ägglossningen man är och vid själva ägglossningen får man en geleliknande flytning. Det är då man har som störst chans att bli gravid. Den kan säkert vara mer vit än vanlig flytning eftersom den är mer kompakt, men det är gelekonsistensen som snarare är avgörande för att man ska kunna konstatera att man har ägglossning.


   
SvaraCitera