Aviseringar
Rensa alla

Vita Kränkta Män eller FeminNazis


Ämnesstartare

isola:

Du förstår inte jämförelsen? 

Jo det gör jag, det var just därför jag skrev det. Men du är en hycklare.


   
SvaraCitera
Kudhos

   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Sägmig:

Jo det gör jag, det var just därför ja skrev de. 

Du tycker alltså att man ska härröra dessa terrordåd med den religionen? För att svara på frågan ovan så går man utanför islams ramar om man gör någonting sådant då sådant våld inte tillåts och därmed kallar man sig endast muslim utan att  vara det, liksom manshatare som tror att de är feminister.


   
SvaraCitera

   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Död åt alla, kvinnor och barn först


   
SvaraCitera
Kudhos

   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Kudhos:

https://twitter.com/gudschy/status/395140572903530496

läste du ens vad hon länkade till i tweeten? vad kakan menar med manshat får stå för henne men det gudrun pratar om är ju strukturen kvinnohat.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

men ja det är klantigt uttryckt


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Vad är A: Frågan.
B: Feminazis.


   
SvaraCitera
Kudhos

isola:
men ja det är klantigt uttryckt

Ingen ursäkt. Om någon annan politiker "uttrycker sig klantigt" så är det första sidan på alla nyheter och debatter och skandaler.  Om [gud]run gör det så är det "klantigt uttryckt" 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Kudhos:

Ingen ursäkt. Om någon annan politiker "uttrycker sig klantigt" så är det första sidan på alla nyheter och debatter och skandaler.  Om [gud]run gör det så är det "klantigt uttryckt" 

Det var ej tillräckligt för en rubrik, anser jag. Hade Kakan skrivit på ett annat sätt så hade det däremot varit det.


   
SvaraCitera
Kudhos

isola:

Det var ej tillräckligt för en rubrik, anser jag. Hade Kakan skrivit på ett annat sätt så hade det däremot varit det.

"klantar" man sig så får man stå för det. Oavsett vad det är.


   
SvaraCitera
mynona

Man kan ju undervisa båda. Jag vet inte. Vita kränkta män brukar så tjockskalligt envist klamra sig fast vid sina missförstånd att man spräcker ett blodkärl, och feminazis - om du med detta menar kvinnliga sexister - är fruktansvärt irriterande kontraproduktiva och skapar just de missförstånd om feminismen som reproducerar vita kränkta män: de befinner sig i symbios och är i grunden en och densamma grupp: sexister från olika synvinklar, två sidor av samma mynt


   
SvaraCitera

föredrar tysta starka män och kvinnor


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Antar att jag föredrar feminazis eftersom de har dåligt med makt. "vita kränkta män"-partiet är Sveriges tredje största nu så de blir mer av ett hot. :s


   
SvaraCitera