Aviseringar
Rensa alla

Vitamin b5?


Jag har fått rätt många finnar just nu och jag ska på festival om en vecka!
någon som kan hooka lite om vad jag kan göra sålänge osv?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Vad finns vitamin b5 i ? [crazy]


   
SvaraCitera

howudoin:

Skulle Vitamin B5 funka mot nån som har mycket finnar? Grad 8-9 om det ger bättre insikt på vad jag menar med mycket finnar. Vågar inte ta Roaccutan pga alla biverkningar så vitamin b5 låter bättre.

DU kan få mina b-5 vitaminer i pulver form det är lättare att svälja än kapsyler ,har typ en eller två burkar du kan få de till rabatterat pris [smile][y]


   
SvaraCitera

Alltså om du vill prova


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

howudoin:

Skulle Vitamin B5 funka mot nån som har mycket finnar? Grad 8-9 om det ger bättre insikt på vad jag menar med mycket finnar. Vågar inte ta Roaccutan pga alla biverkningar så vitamin b5 låter bättre.

sluta oroa dig, tjejer älskar finnar!!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

namensermanpo:

tjejer älskar finnar!!

Hahahahaaaa, no we don't! [tired]


   
SvaraCitera

Dhagor:

Jag har pratat med en hudläkare om det

Dhagor:

Jag har pratat med en hudläkare om det

http://www.aftonbladet.se/kropphalsa/article336935.ab


   
SvaraCitera

Allt jag vet är att det kan hjälpa mot dålig andedräkt såvida man inte röker/snusar...


   
SvaraCitera
zIGGE

Hampie:

40

Har kallat på Hampie som kan besvara dig inom kort.


   
SvaraCitera

howudoin:

Skulle Vitamin B5 funka mot nån som har mycket finnar? Grad 8-9 om det ger bättre insikt på vad jag menar med mycket finnar. Vågar inte ta Roaccutan pga alla biverkningar så vitamin b5 låter bättre.

vitamin b 5 är det bästa som finns [bigsmile][bigcheers][party]


   
SvaraCitera

Jag köper min vitamin b5 på www.vekk.se. Har helt klart hjälpt mig mot akne och mot problemhy.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

jag köpte på kostexperten.se(eller .com, kmr inte ihåg). märket TWINLAB har en burk som räcker i tre månader, kostar 149 kr och är helt utan grejer man kan bli irriterad och allergisk mot, prova den:D


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jag testade, men jag fick konstant diarre tills jag slutade, under tre månaders tid vägrade jag ge upp. Kontakta tillslut de som sålde det och sa att jag borde sluta genast, de hade aldrig hört om någon som biverkningen inte gick över för. De var seriösa och gav mig pengarna tillbaka för produkten.

Så du vet, om du testar - sluta tidigare än jag så slipper du samma problem.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

aa stackare...


   
SvaraCitera

det funkar inte på mig ett dugg använt i 3 månader [sad]


   
SvaraCitera