Aviseringar
Rensa alla

Vitamin b5 mot acne?


Ämnesstartare

Jag har rätt mycket finnar i ansiktet, ryggen och även rumpan. Kanske inte ska kalla det acne men det är ändå tillräckligt mycket för att jag mår dåligt av det. Tycker detta är sjukt störigt och är ett stort komplex för mig. Har testat många olika produkter och de funkar i 2 veckor typ sen kommer finnarna tillbaka. Så tänkte fråga om någon testat vitamin b5 i tablettform och om det funkade? Står även att det ska fungera mot oljig hy vilket jag har. Har ni kanske andra tips på produkter? 


   
Citera
Lounge

Jag käkar 

tumblr_ng3utjNerl1tzpvb0o1_1280.jpg

och 

OSB_Energise_ProductRendering3_1024x1024

0,5 msk av varje, varenda dag. mitt syfte är inte att få asbra hud men den har blivit det.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Aha vad var din andledning från början? Vad hjälper de mer mot så att säga?


   
SvaraCitera
Lounge

Kikiku99:
Aha vad var din andledning från början? Vad hjälper de mer mot så att säga?

de är supermat, innehåller en blandning av ingredienser som har väldigt högt näringsvärde av olika slag. men den som heter "skin food" är ju meningen ska hjälpa huden b.la.


   
SvaraCitera

har testat, hände inget direkt

rätt speciell smak, man äter typ matskedar av en vitamin


   
SvaraCitera

Mitt försvinner när jag får sol på det (har dock bara lite längst upp på ryggen) och skrubbar med tvål och sprit på efter.


   
SvaraCitera
nubbie

Naah, det fungerar inte tyvärr. Kontakta en vårdcentral och kolla om du kan få prova på tetralysal! Det borde hjälpa om du inte har jätteallvarlig och ihärdig acne.


   
SvaraCitera

SKÖNINGDOKTORN  har svar på tal


   
SvaraCitera