Aviseringar
Rensa alla

Vitamin well's


Ämnesstartare

har någon smakat den drycken värkar god för alla snackar om den :O nån kan väl ta och svara på det är ni gulliga 😛

viiittt.jpg


   
Citera
Ämnesetiketter

myyaa:

har någon smakat den drycken

nope
håller mig till vatten o coca-cola[wink]


   
SvaraCitera

myyaa:

har någon smakat den drycken värkar god

Hoho, fyndig lustigkurre där, troligen utan att ens veta om det!


   
SvaraCitera

Tråden flyttad från Forum AKTUELLT/Övriga aktuella nyheter och händelser


   
SvaraCitera

myyaa:

har någon smakat den drycken värkar god för alla snackar om den :O nån kan väl ta och svara på det är ni gulliga 😛

Dem är onödigt dyra, smakar beskt och borde vara kolsyrade. [sad]
Känns annars ganska bra att dricka dem eftersom att dem påstås innehålla en massa bra vitaminer.


   
SvaraCitera

Tycker de är goda och inbildar mig att de gör något bra.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

haha hur mkt kostar dom dåh? 😛


   
SvaraCitera

Alltså mest överskattade drycken. Drack en grönäpple och det var lite surt.. och så vatten. Inga bubblor eller något. Helt galet överskattat.


   
SvaraCitera

myyaa:

alla snackar om den

Om alla hoppar ned för ett berg...? [no-no]


   
SvaraCitera
elinc

För det är ju såååå mycket enklare att fråga på ett forum än att gå och köpa en. [tired]


   
SvaraCitera
zIGGE

myyaa:

haha hur mkt kostar dom dåh? 😛

19.90kr styck på min lokala ica kvantum. Jag dricker runt 1 / 1/5 / dag. Inbillar mig att det är nyttigt 😛 Det innehåller ganska mycket fruktsocker, men det gör inte mig så mycket eftersom jag tränar bort det, om du inte gör det så får du bara i dig vitaminen som att dricka en fanta utan det som är bra i well's.

Edit: 33cl fanta dvs. Har du underskott på vitaminer genom det du får i dig som majoriteten här har, så är det uppenbarligen en bra dryck att dricka. Vitaminer gör det enklare att förbränna fett bl.a och du känner dig överlag bättre än om du har vitaminbrist.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

elinc:

För det är ju såååå mycket enklare att fråga på ett forum än att gå och köpa en.

ja för jag pallar inte köpa en om dom är äckliga


   
SvaraCitera

Tråden låst på grund av inaktivitet


   
SvaraCitera