Aviseringar
Rensa alla

Vitas situation i Syd Afrika


Ämnesstartare

Vad tycker ni om vad som händer den vita befolkningen i Syd Afrika? Visste ni ens något om det stora antalet mord på vita, vad man egentligen ska säga, folkmordet av vita i Syd Afrika?

Kolla på den här videon, den skapade i alla fall starka känslor hos mig;
http://vodpod.com/watch/3680394-white-genocide-in-south-africa

Ps.
Tyck vad ni vill om David Duke, kolla på videon och kommentera innehållet och håll era personliga åsikter om honom för er själva. Diskussionen ska handla om dom vitas situation i Syd Afrika inget annat.


   
Citera

ägda


   
SvaraCitera

det är ju bara rätt.


   
SvaraCitera

what goes around comes around


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Så ni tre(sjuka människor) tycker det är bra att vita utsätts för ett folkmord? Bra sjukt.


   
SvaraCitera

EtnoP:

å ni tre(sjuka människor) tycker det är bra att vita utsätts för ett folkmord? Bra sjukt.

med tanke på hur bra vita behandlat svarta där nere så är det ju bara en sund reaktion att hämnas


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Sedan när har svarta utsatts för ett folkmord i Syd Afrika? Vilka byggde upp landet, vilka byggde upp städerna? Både svarta och vita hade det bättre innan ANC förstörde landet.

Tyck vad man vill om segregation, men det är fan så mycket bättre än ett folkmord.

Sinnessjukt att du ens stödjer att vita mördas, torteras och våldtas.


   
SvaraCitera

EtnoP:

Både svarta och vita hade det bättre innan ANC förstörde landet.

försöker du säga att svarta tjänade på apartheid och den sunda synen på svarta som föranledde den perioden


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

OF 5:

försöker du säga att svarta tjänade på apartheid och den sunda synen på svarta som föranledde den perioden

Nej jag säger inte att dom förtjänar att särbehandlas. Jag säger att bara det att både svarta och vita hade det bättre under den tiden, välståndet var högre. 5% arbetslöshet och nu är den uppe i 50%...

Säger du att vita förtjänar att torteras,mördas och våldtas?


   
SvaraCitera

EtnoP:

Säger du att vita förtjänar att torteras,mördas och våldtas?

ja med tanke på hur bra vita behandlat dem så skulle det ända fel jag kan se vara att de sjunker till vitas nivå.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

OF 5:

ja med tanke på hur bra vita behandlat dem så skulle det ända fel jag kan se vara att de sjunker till vitas nivå.

Där bevisade du helt enkelt din okunskap och hur sinnessjuk som person du är.

Hundratals våldtas dagligen i syd afrika, en hög procent av dessa är barn och många är gruppvåldtäkter. Att säga att dom förtjänar det för att vita införde segregation i städer dom byggt upp är sjukt.

Nu tänker jag inte diskutera med dig mer, du förtjänar inte tiden. Du tycker att vita förtjänar våldtäkter, mord och tortyr, alltså finns det ingen mening att diskutera med dig.


   
SvaraCitera

EtnoP:

kelt din okunskap och

vad skönt att du inte ville göra något åt den [smile]


   
SvaraCitera

EtnoP:

Sedan när har svarta utsatts för ett folkmord i Syd Afrika? Vilka byggde upp landet, vilka byggde upp städerna? Både svarta och vita hade det bättre innan ANC förstörde landet.

Men lol, tror du på det där själv idiot?


   
SvaraCitera

EtnoP:

Så ni tre(sjuka människor) tycker det är bra att vita utsätts för ett folkmord? Bra sjukt.

tror folk reagerar för att det är farligt nära dubbelmoral, du skulle inte reagera lika starkt om det varit en ~folkgrupp du inte kan identifiera dig med.

se

för ett ypperligt exempel på detta (kunde inte embedda pga den har tagits bort från youtube)


   
SvaraCitera

EtnoP:

Både svarta och vita hade det bättre innan ANC förstörde landet.

[rolleyes]

Mord är uselt oavsett vem som drabbas, vart på färgskalan offren befinner sig är trivialt


   
SvaraCitera