Forumet - vitt hår

vitt hår

1044 0 35
Jag har alltid varit svag för vitt hår, piercingar och röda läppstift. Och vad ni är svaga för skiter jag fullständigt i för det är inte er jag ska behaga.

Någon som vet hur man kan lyckas gå från rödtott till vithårig? Jag tror inte att silverschampoo är ett alternativ då det tar bort gult, och inte oranget.

...Plus att jag har henna i håret nu. Om det absolut inte går får jag väl köra svart hår istället. God damn it

Spana också in:

isola:

Blek sönder ditt hår. Akta så att du inte tappar det bara.

Spelar inte så stor roll egentligen. Det växer ut igen. Fast behöver inte ta några risker i onödan, därför undrar jag hur det är med henna och blekmedel.

smisk:

ååååh vill också. gärna kort hår. vill ha till sommaren. måste ha. åååååh! vad sugen jag blev!!!! fast minus piercingar, är lite rädd för saker i ansiktet [blush]

Eller hur! Såg en assöt tjej för några dagar sedan med vitt, lockigt och kort hår. Och jag har kort nu, så jag vill ha så! Fast rakt.
Harpyja:

Fast man blir väl inte av med de röda tonerna när man bleker?

Har blekt från rött till ljusblond. Det tog rätt lång tid och vissa delar av håret blev otroligt slitna (på ett fult sätt)

Harpyja:

Det tillhör stilen. Tycker att det är charmigt.

Absolut, bara:
isola:

Akta så att du inte tappar det.

Harpyja:

Okej. Eftersom jag är en sådan som kan snagga mig, kör vi på ett järvt försök! Återkommer med bild när jag uppnått något åt det hållet jag vill!

Spännande!

Harpyja:

"Saken är den att röda pigment är de minsta pigmenten och tränger in längst i håret. Det är så mycket röda pigment i henna att det är helt omöjligt att bleka bort det! Det måste växa bort. "

Åh crap.
Harpyja:

Fast man blir väl inte av med de röda tonerna när man bleker?

Alla toner går bort efter tillräckligt många hårblekningar. Blek en gång i veckan tills det är gult, silvershampogreja och blek någon gång till
såkommer du ha vitt sen. Jag har blekt från svart till vitblont och då ärdet ju orangetrött under processen. Man bara bleker vidare!