Aviseringar
Rensa alla

vitt hår


Ämnesstartare

Jag har alltid varit svag för vitt hår, piercingar och röda läppstift. Och vad ni är svaga för skiter jag fullständigt i för det är inte er jag ska behaga.

Någon som vet hur man kan lyckas gå från rödtott till vithårig? Jag tror inte att silverschampoo är ett alternativ då det tar bort gult, och inte oranget.

...Plus att jag har henna i håret nu. Om det absolut inte går får jag väl köra svart hår istället. God damn it


   
Citera
Ämnesetiketter
Ämnesstartare

Harpyja:

Någon som vet hur man kan lyckas gå från rödtott till vithårig? Jag tror inte att silverschampoo är ett alternativ då det tar bort gult, och inte oranget.

Bleka massor, sedan silvershampoo.

Ditt hår kommer må så bra. [smile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

raka allt och blondera det som växer ut [smile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

antrax:

Bleka massor, sedan silvershampoo.

Fast man blir väl inte av med de röda tonerna när man bleker?

antrax:

Ditt hår kommer må så bra. [smile]

Det tillhör stilen. Tycker att det är charmigt.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Blek sönder ditt hår. Akta så att du inte tappar det bara.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

gå till frisör, skitsvårt själv


   
SvaraCitera
smisk

Harpyja:

Jag har alltid varit svag för vitt hår, piercingar och röda läppstift.

ååååh vill också. gärna kort hår. vill ha till sommaren. måste ha. åååååh! vad sugen jag blev!!!! fast minus piercingar, är lite rädd för saker i ansiktet [blush]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

isola:

Blek sönder ditt hår. Akta så att du inte tappar det bara.

Spelar inte så stor roll egentligen. Det växer ut igen. Fast behöver inte ta några risker i onödan, därför undrar jag hur det är med henna och blekmedel.

smisk:

ååååh vill också. gärna kort hår. vill ha till sommaren. måste ha. åååååh! vad sugen jag blev!!!! fast minus piercingar, är lite rädd för saker i ansiktet [blush]

Eller hur! Såg en assöt tjej för några dagar sedan med vitt, lockigt och kort hår. Och jag har kort nu, så jag vill ha så! Fast rakt.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Harpyja:

Någon som vet hur man kan lyckas gå från rödtott till vithårig?

blek det ca 50 gånger[party]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Harpyja:

Spelar inte så stor roll egentligen. Det växer ut igen. Fast behöver inte ta några risker i onödan, därför undrar jag hur det är med henna och blekmedel.

Det kommer att ta stryk, men det verkar du ju vara beredd på. Blek det tillräckligt och länge.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

alltid älskat detta omslag

Image


   
SvaraCitera

Är också sugen på vitt hår men kan inte pga att jag förstört mitt hår för mycket med tupering och hårfärg. Dessutom har jag svart nu.

Tycker att du ska köra på det. Ta lite risker. För det skulle vara snuskigt snyggt på dig.


   
SvaraCitera
smisk

Harpyja:

Eller hur! Såg en assöt tjej för några dagar sedan med vitt, lockigt och kort hår. Och jag har kort nu, så jag vill ha så! Fast rakt.

shit vad sugen jag blev 😀 brukar inte känna så, men nu har mitt hår varit tråkigt så himla länge.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Okej. Eftersom jag är en sådan som kan snagga mig, kör vi på ett järvt försök! Återkommer med bild när jag uppnått något åt det hållet jag vill!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

"Saken är den att röda pigment är de minsta pigmenten och tränger in längst i håret. Det är så mycket röda pigment i henna att det är helt omöjligt att bleka bort det! Det måste växa bort. "

Fan


   
SvaraCitera