Aviseringar
Rensa alla

Vogue Paris


Ämnesstartare

kan inte franska och vill beställa 20 nr av vogue paris.

44 € är ca 466 kr?

svårt att navigera på sidan. kan någon berätta om det går att beställa till sverige?

visste ej var jag skulle lägga tråden


   
Citera
Ämnesstartare

ingen som läser franska här? :S


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

oftsa man köper en tidning(?) för över 60 spänn [shake][shake]idiot


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tözen:

oftsa man köper en tidning(?) för över 60 spänn idiot

har man pengar, why not?

ett sjukt fattigt barn skulle nog tycka att många av dina vanor är överflödiga.

svara på frågan istället.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Milton:

har man pengar, why not?

ett sjukt fattigt barn skulle nog tycka att många av dina vanor är överflödiga.

svara på frågan istället.

en tidning är fan inte värt så mycke pengar när du kan hitta d på nätet istället,fan sicken överklassfitta du måste va. [shake]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Det går att beställa, det kostar 44 euro + 68 euro frakt = 112 euro till Sverige. Betänk dock detta: kan du inte navigera dig till en prenumeration på franska, är sannolikheten inte stor att du kan tillgodogöra dig tidningarna på franska [rolleyes]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tözen:

en tidning är fan inte värt så mycke pengar när du kan hitta d på nätet istället,fan sicken överklassfitta du måste va.

har du ngn gång kollat i en äkta fransk vogue?

UnclePadda:

är sannolikheten inte stor att du kan tillgodogöra dig tidningarna på franska

jag kan inte franska överhuvudtaget. kan knappt säga hej. vill ha den pga bilderna. franska vogue är i en klass för sig men jag tror inte att någon riktigt fattar det här. dessutom ska jag börja läsa franska till hösten.

UnclePadda:

Det går att beställa, det kostar 44 euro + 68 euro frakt = 112 euro till Sverige

alltså det är frakten för varje gång va? tack så mkt.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Milton:

alltså det är frakten för varje gång va?

Det är den sammanlagda frakten för 2 år.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

UnclePadda:

Det är den sammanlagda frakten för 2 år.

jaha o_O men det var ju jättebra. skulle du typ kunna länka till sidan där man beställer till sverige? ifall du har tid. men tack så jättemkt


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Voilà.​

Den högra spalten behöver du inte fylla i, om inte faktureringsadressen är en annan än den adress du vill få tidningarna skickade till.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

UnclePadda:

Den högra spalten behöver du inte fylla i, om inte faktureringsadressen är en annan än den adress du vill få tidningarna skickade till.

ska man fylla i alla tre raderna på adress? när jag skriver min adress brukar jag alltid ta med postnumret där men det finns ju en ruta längre ner för postnr. och likadant med var man bor. finns ju också en seperat ruta för det [surprised]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Milton:

har du ngn gång kollat i en äkta fransk vogue?

du kan ju inte ens göra beställningen på franska, så du ska köpa en tidning bara för att se bilderna men sen inte kunna ta till dig nåt som står i?smart. jag kollar inte i varken vouge eller nåra sånna tidningar då vetenskapliga artiklar är fan så mycke mer givande.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tözen:

smart.

ja om man är konstintresserad så är det väldigt smart. det märks att du inte vet vad pratar om hippieäckel


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Milton:

ja om man är konstintresserad så är det väldigt smart. det märks att du inte vet vad pratar om hippieäckel

kan man inte ens beställa en tidning på franska kan man inte få ut nåt vettigt av vad som står i den.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tözen:

kan man inte ens beställa en tidning på FRANSKA kan man inte få ut nåt vettigt av vad som står i den.

men nu var det ju bilderna. lite problem med förståndet här märker jag. nästan så att man borde anmäla för efterblivenhet.


   
SvaraCitera