Forumet - VOLBEAT?

VOLBEAT?

236 0 24

Spana också in:

Jag har lyssnat en hel del på dem också och gillar dem fortfarande i rätt sammanhang. Bandit har sin vana trogen totalsabbat dem och överkommersialiserat deras låtar så att man automatiskt och undermedvetet börjar tycka att musiken är skit. Att i rätt stämning dra igång The Garden's Tale när man färdas fort i något fordon, på cykel, på bräda, joggar, åker skidor eller något - helt för sig själv - det är mäktigt på något sätt, fortfarande! :)

EDIT: Jag särskrev :O
skatemaniac:

Jag har lyssnat en hel del på dem också och gillar dem fortfarande i rätt sammanhang. Bandit har sin vana trogen totalsabbat dem och över kommersialiserat deras låtar så att man automatiskt och undermedvetet börjar tycka att musiken är skit. Att i rätt stämning dra igång The Garden's Tale när man färdas fort i något fordon, på cykel, på bräda, joggar, åker skidor eller något - helt för sig själv - det är mäktigt på något sätt, fortfarande! :)

Like your style, due!
applepie01:

Like your style, due!

Detsamma, oss Volbeatfans emellan!

Gillar du Volbeat så kan i övrigt ett annat band som ligger nära mitt hjärta, "Alter Bridge", vara intressant. För mig står de för musikalisk perfektion, lite likt Volbeat i låtuppbyggnaden och känslan musiken skapar - dock är det lite mer musikalisk talang inom AB, lite mer solo, och kanske lite mer passion bakom musiken.

[bigcheers]
skatemaniac:

Detsamma, oss Volbeatfans emellan! Gillar du Volbeat så kan i övrigt ett annat band som ligger nära mitt hjärta, "Alter Bridge", vara intressant. För mig står de för musikalisk perfektion, lite likt Volbeat i låtuppbyggnaden och känslan musiken skapar - dock är det lite mer musikalisk talang inom AB, lite mer solo, och kanske lite mer passion bakom musiken.

Tack för tipset ! [smile]