Forumet - Volontär

Volontär

150 0 7
Pickaboo:

Om du åker via en organisation så kan de nog fixa det åt dig? Min mamma var volontär i Indien 8 veckor och då hjälpte organisationen till med alla formella saker.

Hm, jag åker med en organisation. Dem kan hjälpa mig med visum till Amerika men ska höra efter lite mer! :)

timeisrunningout:

Såvitt jag vet kan du inte göra det här via någon hemsida utan du måste besöka ambassaden för det land du vill åka till.

Får googla runt!

Spana också in:

Lundini:

Hm, jag åker med en organisation. Dem kan hjälpa mig med visum till Amerika men ska höra efter lite mer! :)

Du får höra med filipinska och mexikanska ambassaden i Stockholm. Vissa ambassader är skitsega t.ex. indiska ambassaden. Glöm inte att vaccinera dig, kan rädda ditt liv och din toalett. Blir en hel del vaccinationer.
Bajwa:

Du får höra med filipinska och mexikanska ambassaden i Stockholm. Vissa ambassader är skitsega t.ex. indiska ambassaden. Glöm inte att vaccinera dig, kan rädda ditt liv och din toalett. Blir en hel del vaccinationer.

Haha jag ska vaccinera mig snart :) har redan tagit en jävla massa sprutor :( Men tack :)

whatif:

det låter kalas nice!:D hoppas du får roligt, kommer säkert bli en stor upplevelse!:D <3 lycka till!:D

Haha tacktack! Det kommer bli grymt kul :)