Aviseringar
Rensa alla

Volontär


Ämnesstartare

Kommer åka till Amerika, Mexico & Filippinerna. Jag behöver därför visum .. någon som är erfaren inom detta och kan ge tips på hemsidor som jag kan gå in på och söka efter visum? Ingen erfarenhet inom detta, hehehe .. [blush]


   
Citera
time
 time

Lundini:

Jag behöver därför visum

Såvitt jag vet kan du inte göra det här via någon hemsida utan du måste besöka ambassaden för det land du vill åka till.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Om du åker via en organisation så kan de nog fixa det åt dig? Min mamma var volontär i Indien 8 veckor och då hjälpte organisationen till med alla formella saker.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Pickaboo:

Om du åker via en organisation så kan de nog fixa det åt dig? Min mamma var volontär i Indien 8 veckor och då hjälpte organisationen till med alla formella saker.

Hm, jag åker med en organisation. Dem kan hjälpa mig med visum till Amerika men ska höra efter lite mer! 🙂

timeisrunningout:

Såvitt jag vet kan du inte göra det här via någon hemsida utan du måste besöka ambassaden för det land du vill åka till.

Får googla runt!


   
SvaraCitera

det låter kalas nice!:D hoppas du får roligt, kommer säkert bli en stor upplevelse!:D <3 lycka till!:D


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

timeisrunningout:

Såvitt jag vet kan du inte göra det här via någon hemsida utan du måste besöka ambassaden för det land du vill åka till.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Lundini:

Hm, jag åker med en organisation. Dem kan hjälpa mig med visum till Amerika men ska höra efter lite mer! 🙂

Du får höra med filipinska och mexikanska ambassaden i Stockholm. Vissa ambassader är skitsega t.ex. indiska ambassaden. Glöm inte att vaccinera dig, kan rädda ditt liv och din toalett. Blir en hel del vaccinationer.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Bajwa:

Du får höra med filipinska och mexikanska ambassaden i Stockholm. Vissa ambassader är skitsega t.ex. indiska ambassaden. Glöm inte att vaccinera dig, kan rädda ditt liv och din toalett. Blir en hel del vaccinationer.

Haha jag ska vaccinera mig snart 🙂 har redan tagit en jävla massa sprutor 🙁 Men tack 🙂

whatif:

det låter kalas nice!:D hoppas du får roligt, kommer säkert bli en stor upplevelse!:D <3 lycka till!:D

Haha tacktack! Det kommer bli grymt kul 🙂


   
SvaraCitera