Aviseringar
Rensa alla

Volvoraggare, vad är det?


Ämnesstartare

Vad är en typisk Volvoraggare? finns dom? hur ser dom ut? var bor dom?


   
Citera
Ämnesstartare

Jag tror jag i och med vissa geografiska förutsättningar är den självskrivne auktoriteten på ämnet här men jag vet inte om jag orkar.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

De bor i hålor, åker volvocombi, lyssnar på Eddie Medzua och/eller techno, vikingarock och annat WT. De har Fristadjackor, keps och deras mål här i livet är att dricka så mycket smuggelsprit och knulla så många 13-åringar som möjligt.

Aspirerande volvoraggade har tröjor med texter som tex "riktiga män luktar diesel", "riktiga män kör volvo" samt "riktiga män rakar pungen med vinkelslip".


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

dazed:
Jag tror jag i och med vissa geografiska förutsättningar är den självskrivne auktoriteten på ämnet här men jag vet inte om jag orkar.

Du har konkurrens härifrån känner jag!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tror inte det finns riktiga Volvoraggare där jag bor Ledsen


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Järn:

Du har konkurrens härifrån känner jag!

Volvon måste inte vara en kombi, man får gärna ha en huvtröja märkt "Sverige"  i kursiv text med vimplar samt att en utekväll består av att köra mellan macken, grillen och grannbyn fram och tillbaka x antal ggr i övrigt var listan bra komponerad. Framför allt tshirttrycken var väl återgivna.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

_rebro_kr_kartripp_49__1206577020_625181 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

KFUM


   
SvaraCitera

Var glad att du inte vet. Finns allt för många av dem där jag bor.


   
SvaraCitera
Lounge

City mormor:
_rebro_kr_kartripp_49__1206577020_625181 

neeeej

såhär ser d ut
EPA%205.JPG

eller såhär
EPA%206.JPG


   
SvaraCitera

Hej mrman!
Kul att du frågar! Volvoraggare är ett mytomspunnet djur som kan ses i sina naturliga miljöer i mindre orter i Sverige. Generellt pratar man om unga män, ofta 18-25 som har volvo 240/245 eller 740/745 i risigt skick med bra bas i bilen. Ses ofta på parkeringar eller i rondeller. Välkommen till Åtvidaberg på studiebesök!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

elverpigen:
Hej mrman!
Kul att du frågar! Volvoraggare är ett mytomspunnet djur som kan ses i sina naturliga miljöer i mindre orter i Sverige. Generellt pratar man om unga män, ofta 18-25 som har volvo 240/245 eller 740/745 i risigt skick med bra bas i bilen. Ses ofta på parkeringar eller i rondeller. Välkommen till Åtvidaberg på studiebesök!

Haha måste komma å kolla nån gång Glad


   
SvaraCitera

   
SvaraCitera

mrman:

Haha måste komma å kolla nån gång Glad

innehåller ofta bred dialekt och mycket snus. Mvh tillägg!


   
SvaraCitera

glömde även volvoraggardevisen "ju högre desto bättre, men inte när det gäller höjden påbilen!" vilken innebär HÖG MUSIK, MYCKET GAS, LÅG BIL. underhållande att betrakta då de kryper över farthinder för att gasa alldeles för mycket sedan. 


   
SvaraCitera