Aviseringar
Rensa alla

Vrf är det så provocerande att gå ner i vikt?!


"är inte överviktig, har bara kraftig benstomme"


   
SvaraCitera

Homunculi:

If you have time to think of a beautiful end, then live beautifully until the end.

fan va sexig kille va kommer han ifrån


   
SvaraCitera

framtidskon:

fan va sexig kille va kommer han ifrån

Jag, när jag var en tanig liten rackare.


   
SvaraCitera

det är Joseph Gordon-Lewitt i filmen Hesher, vet jag
rolig film


   
SvaraCitera

för att många inte kan acceptera att vissa går ner i vikt för sig själva, inte pga samhällsideal. har fått en satans massa skit för mina matvanor, alltid.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Nintendo:

Det bästa är när man är fet på riktigt och folk ba: MEN NÄ DU ÄR INTE FET. Man ba: He he he, jag är inte blind Och som om det vore så jävla hemskt att vara fet. Eller något att förneka. wtf.

Hittade celluliter på mina REVBEN. Folk fortsätter säga att jag är sååååå fin. Har aldrig varit tjock på RIKTIGT men hört folk säga så om ordentligt överviktiga... Undrar då vad de har för syfte med kommentaren :s


   
SvaraCitera

frukt:

det är Joseph Gordon-Lewitt i filmen Hesher, vet jag
rolig film

aha det e han, han e ju inte alls så sexig utan jesuskostymen men jag kanske borde se den filmen.


   
SvaraCitera

framtidskon:

aha det e han, han e ju inte alls så sexig utan jesuskostymen men jag kanske borde se den filmen.

gör det!
den är förvånansvärt bra. rolig också.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

amsi:

för att många inte kan acceptera att vissa går ner i vikt för sig själva, inte pga samhällsideal. har fått en satans massa skit för mina matvanor, alltid.

Konstigt nog får jag mer skit för hälsosamma matvanor än när jag lever på nudlar makaroner och godis... :s


   
SvaraCitera

elverpigen:

Konstigt nog får jag mer skit för hälsosamma matvanor än när jag lever på nudlar makaroner och godis... :s

jag med. det är därför jag hatar människor rätt mycket.


   
SvaraCitera

elverpigen:

Undrar då vad de har för syfte med kommentaren :s

"ja du är fet men du lever ej upp till den typiska bilden av tjockisar för du är min vän och därför säger jag till dig att du inte är tjock för att visa att jag gillar dig trots att du är det". Kanske.


   
SvaraCitera

det är inget fel med att vara tjock, det borde inte ens vara ett skällsord. jävla trams.


   
SvaraCitera

jag tycker det ibland känns som folk blir mer provocerade av folk som försöker efterlikna ideal än idealen i sig.
det tycker jag är dumt för alla vill ju va snygga.

det är dumt att det ses mer attraktivt, eller kanske mer beundransvärt att råka va snygg än att va det med flit. som att det är helt ok att va snygg, bara man inte menar det.


   
SvaraCitera

Tycker det är komiskt när folk får dåligt samvete över sina onyttiga vanor när man själv har nyttiga. Då får de sitta där och äta sina jävla kakor med ångest [mad]


   
SvaraCitera

förstår dig 11aa.

jag: "jag har börjat träna, tänkte att jag skulle kunna ha mina shorts från förra sommaren igen"

nån annan: "men emma, sluta, du är så liten"

jag: [tard]


   
SvaraCitera