Aviseringar
Rensa alla

vrf e dagens ungdomar så tragiska?


Ämnesstartare

var nere på ica för att köpa 1L tropicana jucie, yoghurt och en limpa bröd, påvägen till butiken och väl i butiken såg jag massa 14-15 åriga kids som inte gjorde ett smack, alltså; det är typ 5 grader varmt (eller snarare kallt), bäcksvart och dom underhåller sig själva genom att gå o tjacka lite godis vid ICA eller nått. påvägen ut ur butiken frågar en 14 årig turk; vill du köpa? (åsyftar en ica vagn han drar på) vrf skulle jag det när jag är påväg ut ur butiken med mitt inköp i min väska?

var vi lite äldre så tagiska när vi var unga att vi uppvisa våra sysslolösa liv på ett så publikt sätt?

ja, blogg är överskattat, men måste ventilera mitt hat mot massa kids osm springer omkring på ICA utan att göra nått utan att stå i kön och skrika[mad]


   
Citera
Ämnesetiketter
Ämnesstartare

Roslagsvatten AB:

var vi lite äldre så tagiska när vi var unga att vi uppvisa våra sysslolösa liv på ett så publikt sätt?

nej jag var lite mer hemlig iaf


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

hade vettigare saker för mig


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

När det finns UM... [confused]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

OF 5:

hade vettigare saker för mig

exakt, man kan väl spela tv-spel eller nått, är man ju iaf hemma så ingen ser vilken no-lifer man är. sedan slipper man frysa kuken av sig [shake]


   
SvaraCitera

Roslagsvatten AB:

köpa 1L tropicana jucie, yoghurt och en limpa bröd

förstår inte vad din inköpslista har med att göra historien


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Slashy:

förstår inte vad din inköpslista har med att göra historien

Det visar att han köper nödvändiga supplies och inte smågodis eller kundvagnar! [no-no]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Slashy:

förstår inte vad din inköpslista har med att göra historien

Det visar att han köper nödvändiga supplies och inte smågodis eller kundvagnar! [no-no]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

De var kanske flanörer[no-no]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Ja det behövde postas två gånger! [mad]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Roslagsvatten AB:

sedan slipper man frysa kuken av sig

eller hur men det kanske är så man visar sig cool nu förtiden står utan för ica och skräpar i kylan


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Slashy:

förstår inte vad din inköpslista har med att göra historien

eftersom det är varor som är ett måste för att överleva. svårt att käka frukost utan jucie, yoghurt och bröd [confused]


   
SvaraCitera

fistforfight:

Det visar att han köper nödvändiga supplies och inte smågodis eller kundvagnar!

då vet man


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Här roar sig alla fjortisarna med att stå och hänga vid centrumkiosken med sina moppar och tror att de är jättecoola.


   
SvaraCitera

fistforfight:

Det visar att han köper nödvändiga supplies och inte smågodis eller kundvagnar!

då vet man


   
SvaraCitera