Aviseringar
Rensa alla

vrf eru uppe


Ämnesstartare

Postorderhoran:

jävla nördar alltsåååååå

Inte mitt fel [mad] Är en del av utbildningen!

Postorderhoran:

mmh, fika *dregel*

Hmm, gåoet kaffe (a knappnyttstyle)
dricker inte kaffe


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Intressanta personer håller mig vaken[tired]HATAR när sånt händer[mad][tired]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

ChickiBull:

dricker inte kaffe

inte jag heller, äklit
Luktar gott dock, utom ibland. Blir orolig för att jag är gravid då, när jag äcklas av goda lukter. Inser sedan att det typ borde vara jesus 2 i min mage då, men ändå. Gör nog lika ont att krysta ut ett barn efter jungfrubefruktning som vanlig!!

Storchen84:

HATAR när sånt händer

du är ju stor pojke :S återta makten över ditt medvetande, säg NEJ och stäng av datorn!!!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Postorderhoran:

inte jag heller, äklit
Luktar gott dock, utom ibland. Blir orolig för att jag är gravid då, när jag äcklas av goda lukter. Inser sedan att det typ borde vara jesus 2 i min mage då, men ändå. Gör nog lika ont att krysta ut ett barn efter jungfrubefruktning som vanlig!!

Luktar ju pyton med! Fick kaffe av nån gevaliasnubbe på universitetet här om dan. Tyckte det skulle va bra att smaka men sen ångra mig som fan! UASCH!

Fatta inte det där med jesus [sad]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

ChickiBull:

Fatta inte det där med jesus

har ej oskyddat sex pga vill ej ha barn, vore därför otroligt ifall det va en unge i mig

fyfan, ni hör ju hur fel det låter, barn i mig :SS::S:S:S:S där ska dom ju inte va


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Postorderhoran:

har ej oskyddat sex pga vill ej ha barn, vore därför otroligt ifall det va en unge i mig

fyfan, ni hör ju hur fel det låter, barn i mig :SS::S:S:S:S där ska dom ju inte va

VA KOM EN UNGE IN I BILDEN! [cry]

Sluta mindfucka mig [sad]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Är en nattmänniska, that's why.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

ChickiBull:

Sluta mindfucka mig

gnäll inte, att bli mindfuckad är det närmaste sex du kommmer med mig.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Postorderhoran:

gnäll inte, att bli mindfuckad är det närmaste sex du kommmer med mig.

Men vill inte vara intim med sis [mad] Å du bah fuckar min skalle! Incest på hög nivå [no-no]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Postorderhoran:

säg NEJ

NEJ säger man till droger, rökning och grupptryck. Intressanta personer är... intressanta. Dessutom ska du som intressant person bara vara tyst[crazy]

Postorderhoran:

att bli mindfuckad är det närmaste sex du kommmer med mig

OHH SNAP!!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

ChickiBull:

Men vill inte vara intim med sis

HAHA sluta ljug, alla vill ligga med postorderhoran [shake]

ChickiBull:

Å du bah fuckar min skalle! Incest på hög nivå

kan lära dig en grej om brudar på smällen
vissa typ mår asilla av vissa lukter och kräks. Det var så jesus kom in i bilden

FUnderar på att bli ett jehovas vittne. Verkar soft att knalla runt och knacka dörr och prata om gud och jesus och vår uppgift här på jorden


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Postorderhoran:

HAHA sluta ljug, alla vill ligga med postorderhoran [shake]

[no-no] sluta va naiv [no-no] Vill bara ligga med fulla cheyor å du är nykter [no-no]

Postorderhoran:

kan lära dig en grej om brudar på smällen
vissa typ mår asilla av vissa lukter och kräks. Det var så jesus kom in i bilden

FUnderar på att bli ett jehovas vittne. Verkar soft att knalla runt och knacka dörr och prata om gud och jesus och vår uppgift här på jorden

[cry][cry][cry][cry]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

ChickiBull:

Vill bara ligga med fulla cheyor å du är nykter

iofs. Nice. Vill bara ligga med en person och han vill bara ligga med nyktra tjejer [blush]

ChickiBull:

[cry][cry][cry][cry]

tyckte detvar en bra idé [sad]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Postorderhoran:

iofs. Nice. Vill bara ligga med en person och han vill bara ligga med nyktra tjejer [blush]

Men det som är felet med ari [no-no] Ligger man med nyktra tjejer måste man träffa dem fler gånger å va toffel sen [no-no] Fulla tjejer tror att dem gjort bort sig och låtsas man sova så försvinner dem automagiskt [bigcheers]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

ChickiBull:

Ligger man med nyktra tjejer måste man träffa dem fler gånger å va toffel sen

han säger att han gillar det [sad]

ChickiBull:

Fulla tjejer tror att dem gjort bort sig och låtsas man sova så försvinner dem automagiskt

gillar att du utarbetat en strategi för det där. faktiskt.


   
SvaraCitera