Aviseringar
Rensa alla

vrf vissla?


Ämnesstartare

kukoxo: okej? :S SS

skriv inte till mig idiot


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

S3ON: ne, det där skulle vi aldrig vågat!! Rodnar Vi brukade bli jagade av husägare, kändes som man var på rymmen från nåt bankrån eller så.. Cool
Mina föräldrar var jättetuffa och lät mig aldrig göra ngt roligt, en gång sprang någon gubbjävel ifatt oss, och tvingade oss att avslöja var vi bodde. Då fick jag inte gå ut på flera helger. Gråter

Hahah, aa den känslan alltså, glömmer fan inte, adrenalinkick i sitt esse! Cool

Blev busted några gånger jag också, fick mycket skäll 🙁
Men lyssnade inte på det örat... Var ju så jävla kul att stolla runt!!

Hoppas ungar kommer göra det på mitt hus en dag i framtiden, då kommer gamla minnen tillbaka IRL <3
Ska jaga och skälla som fan så de får liknande adrenalin-pump som man själv fick! Party


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

kukoxo: vf sprang du inte bara 🙁

Vet fan inte 🙁
Redan sett mig osv, samt att jag var "sist" mot gatan eftersom jag tryckte knapp1, hehe... Han kanske hade hund eller något, kan vart därför, orkade inte bli jagad av en hund liksom :S


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

whaddup bird:

skriv inte till mig idiot

du är inte ens välkommen i mina trådar pucko. stäng ner nu

Gruvan:

Hahah, aa den känslan alltså, glömmer fan inte, adrenalinkick i sitt esse! Cool

Blev busted några gånger jag också, fick mycket skäll 🙁
Men lyssnade inte på det örat... Var ju så jävla kul att stolla runt!!

Hoppas ungar kommer göra det på mitt hus en dag i framtiden, då kommer gamla minnen tillbaka IRL <3
Ska jaga och skälla som fan så de får liknande adrenalin-pump som man själv fick! Party

hahahah vågade nog aldrig göra sånt, det busigaste jag har gjort va att plocka äpplen från folks trädgårdar HIH


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

kukoxo: du är inte ens välkommen i mina trådar pucko. stäng ner nu

finns inget som heter "dina" trådar, skiter i dina "värdelösa" trådar men detta ämne var intressant.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

whaddup bird:

finns inget som heter "dina" trådar, skiter i dina "värdelösa" trådar men detta ämne var intressant.

öh jag skapade den här tråden, det är alltså MIN tråd. om den e värdelös vf skrev du här då??? gå o skriv i mina tankar-trådar

där ni alla coolingar hängr


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

kukoxo: öh jag skapade den här tråden, det är alltså MIN tråd. om den e värdelös vf skrev du här då??? gå o skriv i mina tankar-trådar

skrev att jag ksiter i dina värdelösa trådar, dom kmr jag inte skriva i, denna tyckte jag var intressant.
och nä när du gör en tråd tillhör den forumet :PppPP


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

whaddup bird:

skrev att jag ksiter i dina värdelösa trådar,

ändå fortsätter du skriva


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

kukoxo: ändå fortsätter du skriva

ja du ställde en dum fråga som jag svara på Galen


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

whaddup bird:

ja du ställde en dum fråga som jag svara på Galen

jaja. stick nu


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

kukoxo: hahahah vågade nog aldrig göra sånt, det busigaste jag har gjort va att plocka äpplen från folks trädgårdar HIH

Hehe, det har man också gjort, men det var lätt att bortförklara; "men vadå, grenen hänger ju ut över trädgårdens staket mot gatan, då är den ju allas?:S:S" Cool


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Gruvan:

Hehe, det har man också gjort, men det var lätt att bortförklara; "men vadå, grenen hänger ju ut över trädgårdens staket mot gatan, då är den ju allas?:S:S" Cool

Skadeglädje


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Gruvan: Hoppas ungar kommer göra det på mitt hus en dag i framtiden, då kommer gamla minnen tillbaka IRL <3
Ska jaga och skälla som fan så de får liknande adrenalin-pump som man själv fick!

Indeed!! Skadeglädje


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

har många frågor som ja vill ha 1 biologsk förklaring på


   
SvaraCitera