Aviseringar
Rensa alla

Vsg 1 Medalj


Jag vet att jag vet allt samtidigt som jag vet att jag inte gör det, därför är jag bra. OS-guld i livet, det tar jag!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

20Dollar:

Jag vet att jag vet allt samtidigt som jag vet att jag inte gör det

fast va

men mm, medalj till dig [smile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Vilken vacker tråd. När jag blir deprimerad, ovårdad fyrbarnsmamma så kommer jag kontakta dig för lite terapi. <3

Jag är bra för att jag har en enorm drivkraft som tar mig så långt jag vill. Jag har övervunnit mycket och kommer att övervinna mer, vilket tyder på att jag är stark och tror på mig själv. Jag är bra på att göra andra glada och snålar inte med omtanke.

... Ja, det får räcka så. Ska ju inte bli värsta kärleksförklaringen.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

vill ha medalj nu !!!!
motivering: jag sprang 3 km utan att stanna lr gå en enda gång

ger denna till mig sj
Image


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jag förtjänar en medalj av den anledning beskriven i startinlägget. Jag känner mig själv väldigt bra. Jag mådde dåligt för en stund sen tills jag kom på att jag mådde dåligt över bra saker, så det blev lite positivt i det negativa.

Zymbaline:

Vilken vacker tråd. När jag blir deprimerad, ovårdad fyrbarnsmamma så kommer jag kontakta dig för lite terapi. <3

[bigsmile] Några konkreta råd skulle jag nog inte kunna komma med. Jag tror även att du har det här med att må bra i dig ändå.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

är bra för att: uppskattar mycket och verkar vara full men är egentligen mig själv tydligen jaha


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

ser gärna att medaljen är gjord i något naturmaterial
typ ek


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

uppskattar som i: åh vad kul/intressant/dåligt men spännande/lustigt/ostigt/fantastiskt


   
SvaraCitera