Aviseringar
Rensa alla

Vunnit mycket pengar någon gång?


Ämnesstartare

Kiddo:

Utveckla?

jag brukade alltid säga "sex är för folk som inte fattat internet", tills jag kom på att det gäller för de flesta ämnen som kan tänkas komma upp på det här forumet. ergo, det är lika bra att inkludera uttalandet i min signatur, så slipper jag tjata.

Kiddo:

Det läskiga är att jag, strax innan jag hittade den här tråden, tänkte på hur lämpligt det vora att köpa en trisslott idag och att jag kommer vinna om jag gör det... sammanträffande? o.O

jag vann 50 spänn, och det är det värsta, för det blir alltid så. och sen så växlar jag ut lotten till två nya, ena utan vinst, andra 25 spänn, ny lott, 50 spänn. så håller det på så i några omgångar tills jag tröttnar och ger upp inför högre makters hat, i stort sett.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jag vann 70 trisslotter en gång, blev 2000 kr i vinst ungefär.. inte mycket med tanke på hur många lotter det var.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

100 kronor på Bingolotto.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Stjarnfrukt:

Har du någon gång vunnit rejält mycket pengar?

jag vann 25 kr på en trisslott en gång, weeho [cool][cool]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Schlook:

Åt fyra påsar typ, resten käkade min morsa upp när jag var bortrest, ;>

shit 😛


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

mörknäs:

jag brukade alltid säga "sex är för folk som inte fattat internet", tills jag kom på att det gäller för de flesta ämnen som kan tänkas komma upp på det här forumet. ergo, det är lika bra att inkludera uttalandet i min signatur, så slipper jag tjata.

Så du menar att internet är bättre än allt annat? :'D


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

10 kr. på en tioalott. [zzz]


   
SvaraCitera

50 000 på Bingolotto! Var mina föräldrar som vann dock, så jag fick inte så mycket för det 😛


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

The Becca:

50 000 på Bingolotto! Var mina föräldrar som vann dock, så jag fick inte så mycket för det 😛

OJOJ ^_^


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

jag vinner aldrig pengar, men en laptop för 10.000 vann jag förra året, det var ganska skoj[cheers] och två tårtor dessutom^^


   
SvaraCitera

Vann 30.000 på lotto förra året. 6 rätt + tillägsnummer


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

PatrikDH:

Vann 30.000 på lotto förra året. 6 rätt + tillägsnummer

SHIT :O vilken tur! tog du speciella nummer då eller slumpade du?


   
SvaraCitera

Stjarnfrukt:

SHIT :O vilken tur! tog du speciella nummer då eller slumpade du?

Slump


   
SvaraCitera

Stjarnfrukt:

OJOJ ^_^

Ja, det kan man säga 😛 Tror mina föräldrar köpte en ny säng till sig själva [chocked][n][crazy]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

The Becca:

Ja, det kan man säga 😛 Tror mina föräldrar köpte en ny säng till sig själva

fick du syskon nära därpå också då eller? ;P


   
SvaraCitera