Aviseringar
Rensa alla

"Vuxna.se" på riktigt!


Vill att 0:nollarna skall få ta del av 90-talisternas visdom. Jätteviktigt!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Zerafina:
jag tycker ni får stanna 
tycker mycket om er gamlingar 

bara för du har lyckats komma in i gemenskapen på nåt vänster! Har sett hundratals starta någon tråd, men ej stannat, dessutom skickat pm till mig och visat sin besvikelse över min ålder genom omedelbar avreggning, antar att de pmar andra också pga de kan ju inte dra en slutsats så hastigt :s 

förstår att några av er tkr om vuxet sällskap.

De vuxna sällskapet tkr ej om er thooooo (hahaha skoja)

jo men dt känns lite märkligt att hänga blad 14-åringar när man börjar bli till åldern ya know 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Istechetvåpunktnoll: Vill att 0:nollarna skall få ta del av 90-talisternas visdom. Jätteviktigt!

10:orna då? De som föds från och med för 4 år sedan, de reggar la här om 10 år. Kmr du hänga kvar här då och dingla?? Förr eller senare kommer vi draaaaaa, dt e frågan om näääääääär, o min poäng är att jag inte vill att vi splittras när det inträffar!! :(:( 


   
SvaraCitera
PMR
 PMR

Istechetvåpunktnoll:
Vill att 0:nollarna skall få ta del av 90-talisternas visdom. Jätteviktigt!

..80-talisterna då...? o några få 70-talister


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

S3ON:

bara för du har lyckats komma in i gemenskapen på nåt vänster! Har sett hundratals starta någon tråd, men ej stannat, dessutom skickat pm till mig och visat sin besvikelse över min ålder genom omedelbar avreggning, antar att de pmar andra också pga de kan ju inte dra en slutsats så hastigt :s 

förstår att några av er tkr om vuxet sällskap.

De vuxna sällskapet tkr ej om er thooooo (hahaha skoja)

jo men dt känns lite märkligt att hänga blad 14-åringar när man börjar bli till åldern ya know 

ifall de blir nervösa över att många är över 20 här får de väl dra till lunarstorm 😛

vet att vi yngre inte är så intressanta, du behöver skriva det som ett skämt

ifall det känns alltför konstigt får ni väl dra om ni vill men du behöver ju inte känna dig tvingad för att du "skrämmer bort" medlemmar i yngre tonåren


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

18+arna är ju roligast! 
tumblr_n6r060cw5n1r7ufkeo1_500.gif


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Istechetvåpunktnoll:
Vill att 0:nollarna skall få ta del av 90-talisternas visdom. Jätteviktigt!

90orna behöver 70s visdom?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Zerafina:

ifall de blir nervösa över att många är över 20 här får de väl dra till lunarstorm 😛

vet att vi yngre inte är så intressanta, du behöver skriva det som ett skämt

ifall det känns alltför konstigt får ni väl dra om ni vill men du behöver ju inte känna dig tvingad för att du "skrämmer bort" medlemmar i yngre tonåren

Dt var mer en anledning till att denna tråden ej skall låsas. 

Om jag formulerar mig såhär då: jag vill inte trampa trehjulingar på fritids under fritiden heeeeelq liv1, vill vidare, men ta med mig mina vänner, växa med dem. 🙂 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

S3ON:

Dt var mer en anledning till att denna tråden ej skall låsas. 

Om jag formulerar mig såhär då: jag vill inte trampa trehjulingar på fritids under fritiden heeeeelq liv1, vill vidare, men ta med mig mina vänner, växa med dem. 🙂 

okej då förstår jag 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Zerafina:

okej då förstår jag 

No offence, du förstår säkert om sådär 8 år lr ngt när du sitter i min sits här och skall ta ställning, handskas med samma probs. 🙂


   
SvaraCitera

PMR:

..80-talisterna då...? o några få 70-talister

J

PMR:

..80-talisterna då...? o några få 70-talister

Ja men ungdomarna.se borde ju köra på devisen: "Alla ungdomar drar nytta utav att observera de snäppet äldres åsikter och erfarenheter" perfekt ju !


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

S3ON:

No offence, du förstår säkert om sådär 8 år lr ngt när du sitter i min sits här och skall ta ställning, handskas med samma probs. 🙂

non taken! 


   
SvaraCitera

Om inte får de "äldre" hänga på pungdomar.se


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Istechetvåpunktnoll:
Om inte får de "äldre" hänga på pungdomar.se

Screenshot_2014-09-13-01-58-19.jpg


   
SvaraCitera

S3ON:

Screenshot_2014-09-13-01-58-19.jpg

Dags reclaima domänen!


   
SvaraCitera