Aviseringar
Rensa alla

Vuxna som mobbas, nu i DIN tv.


Ämnesstartare

Fy fan för början av säsongen. Ett gäng människor som tror sig kunna sjunga som går till en jury för att (ofta oförtjänt) bli sågade vid fotknölarna.


   
Citera

Du borde lära dig definitionen av mobbning.


   
SvaraCitera

[zzz]


   
SvaraCitera

Ja, Idiot 2008 är riktigt tråkigt.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Men fan va en kul typ du verkar vara då...

När de går dit så är de medvetna om konsekvenserna och om man vill försäkra sig om att man inte är helt urkass så finns det metoder (som te x spela in sig själv).


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Rätt åt dom så in i helvete, bäst för dom själva att dom lär sig vilka losers dom är eftersom deras sk. vänner är för fega för att upplysa dom om det


   
SvaraCitera

[badgrin]det är ju de som är kul med programet, skulle nog inte titta utan att en massa tondöva typer blev sågade


   
SvaraCitera

det är ju roligast att kolla på dom dåligaste. dom blir ju legender<3[zzz]


   
SvaraCitera

pusselbit:

dåligaste

SÄMSTA, det heter sämsta!!!!!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tycker att sågningarna är väldigt förtjänta. Och underhållande 🙂


   
SvaraCitera

Äppelkaka:

SÄMSTA, det heter sämsta!!!!!

Tyst, jag bestämmer. Däremot får man inte ha över tre utropstecken!!![zzz]


   
SvaraCitera

Homunculi:

Ja, Idiot 2008 är riktigt tråkigt.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

21st Century Adonis:

(ofta oförtjänt) bli sågade vid fotknölarna.

Nej, ofta är det förtjänt.

Visseligen är juryn onödigt elaka, det håller jag med om! MEN det skrattretande faktumet att det finns så dåliga sångare som ändå tror sej vara så bra rättfärdiggör juryns uttalande. [rolleyes]
Det handlar inte bara om att vara ärlig, det handlar om att skapa en reaktion: Tala om sanningen OCH få dom att förstå den!! Vilket ju tydligt visar sej vara den svåraste delen.
Ibland krävs det att ta till hårdhandskarna för att få dumma människor att förstå.

Okej, nu lät jag känslokall, sorry till alla idolsökande! [shake] Men jag är bara så förvånad över att det finns så många människor med så OTROLIGT DÅLIG självinsikt!
Så dålig att dom inte ens kan se vad dom är bra på resp. dålig!

Jag har ofta blivit föreslagen att jag ska söka in till idol. Jag har sjungit mycket i hela mitt liv, det är mitt stora intresse och jag har fått mycket beröm.
Men jag vet att jag aldrig skulle bli en perfekt idol, jag håller helt enkelt inte måttet, så därför söker jag inte in! Jag är inte tillräckligt bra för att bli hela Sveriges idol och det har jag både insett och accepterat.
Varför har vissa människor så svårt för att vara realistiska?[ops]


   
SvaraCitera

21st Century Adonis:

Fy fan för början av säsongen. Ett gäng människor som tror sig kunna sjunga som går till en jury för att (ofta oförtjänt) bli sågade vid fotknölarna.

Åh att nu bryr er [love]


   
SvaraCitera

Tråden låst på grund av inaktivitet


   
SvaraCitera