Aviseringar
Rensa alla

Vuze Friend Boost?


Ämnesstartare

Jag och en kompis sitter och letar musikvideor och filmtrailers på Vuze men ibland tar det aslång tid att tanka hem videorna så jag undrade om någon vet hur vi använder friend boost? Vi är "vänner" med varandra på Vuze men hur gör vi sen?


   
Citera
Åtta

Friend boost låter som att man helt enkelt seedar exklusivt (eller till större del) till sin vän, snarare än till alla som är anslutna. Således kan det väl knappast hjälpa att använda den funktionen om ingen av er har laddat ned filen.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Åtta:

Friend boost låter som att man helt enkelt seedar exklusivt (eller till större del) till sin vän, snarare än till alla som är anslutna. Således kan det väl knappast hjälpa att använda den funktionen om ingen av er har laddat ned filen.

Glömde skriva det, vi är inte riktigt i samma delar av Vuze så kallade HD nätverk så ibland är det så att en har hela och den andra ska också hämta den men det går som sagt lite segt


   
SvaraCitera

saad


   
SvaraCitera
Tyrael

BigBengtsson:

Jag och en kompis sitter och letar musikvideor och filmtrailers på Vuze men ibland tar det aslång tid att tanka hem videorna så jag undrade om någon vet hur vi använder friend boost? Vi är "vänner" med varandra på Vuze men hur gör vi sen?

Youtube.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tyrael:

Youtube.

-.-

Btw fixade det nu, enda som behövdes var att den ena laddat ned hela filen (vilket jag tkr är ganska korkat då man lika gärna kunde ha gjort det när som)


   
SvaraCitera
Tyrael

BigBengtsson:

-.-

Jadu, filmtrailers och musikvideos hittar du på youtube. Så du försvårar allt bara.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tyrael:

Jadu, filmtrailers och musikvideos hittar du på youtube. Så du försvårar allt bara.

Sen är ju inte kvalitén av HD klass heller som på Vuze


   
SvaraCitera
Tyrael

BigBengtsson:

Sen är ju inte kvalitén av HD klass heller som på Vuze

Ehm jo? Det gäller bara att hitta rätt youtube-klipp. Skriv hd när du söker [smile]


   
SvaraCitera

Tråden låst på grund av inaktivitet


   
SvaraCitera