Aviseringar
Rensa alla

WA dilemma!


Ämnesstartare

Okej förra året var jag på 5 festivaler, jobbade på arvika och siesta. I år tar jag studenten och jag kommer åka till Serbien på en gratis och jävligt fet festival, Guca. Därför dissar jag Urkult som är veckan innan då det kostar mer att åka buss till nrrland än att flyga till Serbien [rolleyes], dock har jag fått jobb på Urkult, kan man bara tacka nej?

Och juste, fick jobb på Peace & Love i år med och känner att nu är det min enda svenska festival i år och dessutom har jag aldrig varit där så är rätt pepp. Har fått världens chilljobb också och ska vara funkisinfo typ. Fick ett mail i går och jag måste säga om jag vill ha jobbet innan 10e. Men jag söker även ett sommarskitjobb och jag kommer att få reda på om jag får det senast den 26e och detta jobb krockar med P & L. Kan man tacka ja och sedan nej till festivaljobbet om jag mot alla odds får jobbet? Och kan jag annars ta ledigt från jobbet eller måste man ha sjukintyg?

ÄHÄH tack


   
Citera
Ämnesstartare

alltså ta ledig från sommarjobbet för att jobba på pl


   
SvaraCitera

Jag har också fått jobb där. Jag har tänkt på det där med jobbet. Om du inte kan ta ledigt så kan du väl sjukskriva dig. [smile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Macktorsken:

Jag har också fått jobb där. Jag har tänkt på det där med jobbet. Om du inte kan ta ledigt så kan du väl sjukskriva dig. [smile]

Jo jag tänkte det.
Men nu blev det lite bajs för det är bara jag och min pojkvän som drar av de jag känern till p &l och vi fick itne samma jobb. fett tråkigt att jobba olika tider :/


   
SvaraCitera

Postlapsaria:

Men nu blev det lite bajs för det är bara jag och min pojkvän som drar av de jag känern till p &l och vi fick itne samma jobb. fett tråkigt att jobba olika tider :/

Haha, jag är också ensam där, ingen av mina kompisar ska dit och jag ska städa typ, så jag är skeptisk. [bigsmile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Macktorsken:

Haha, jag är också ensam där, ingen av mina kompisar ska dit och jag ska städa typ, så jag är skeptisk.

städa inte , det är hemskt


   
SvaraCitera

Postlapsaria:

städa inte , det är hemskt

Gjorde du det?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Macktorsken:

Gjorde du det?

nja jag vaktade och tog betalt för vattentoaletterna pa arvika och da fick vi städa dem sedan. och av vad jag sett och hört är det inte ett roligt jobb. städa i ca 6 timmar isträck kan bli tufft. och toaletter/matplatser är asäckliga


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

men det kan nog va kul med, man far nog vänner i misären haha.
nej altsa jag vet ju itne det kanske är ett bra jobb


   
SvaraCitera