Aviseringar
Rensa alla

Wacken 09!


Ämnesstartare

Hej hopp!

Nu kan man köpa billjetter till Wacken![bigcheers]

Är det några här som tänker gå?

Själv vill jag så gärna gå men det är ingen av mina kompisar som gillar sån musik [n] Men jag har gjort en packt med en kompis som kan tänka sig att gå men då måste jag följa med henne på en annan tysk festival och då kan vi inte ta tur och retur biljetten utan enkel vilket kostar nästan lika mycket som fram och tillbaka! OCh vi måste antagligen stanna och sova någonstans i Tyskland i en vecka eller så innan nästa festival vilket kommer att göra mig pank! [n]

Så jag ä i panik nu!


   
Citera
Ämnesstartare

skaffa jobb


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Har sagt att jag ska ta min stora-festival-oskuld nästa år. Om det blir wacken, rock am ring, download, leeds eller någon av de andra vet jag ju inte än, man får ju vänta på lite släpp


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Budolicious:

Har sagt att jag ska ta min stora-festival-oskuld nästa år

Punk and Disordely!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Unexpected:

skaffa jobb

Svårt att skaffa jobb när man inte är 18! Ingen jävel vill ha en [sad]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Budolicious:

Har sagt att jag ska ta min stora-festival-oskuld nästa år

Så du har aldrig varit på en festival förut? Och du har tankarna på att gå på några av världens störst? [surprised]
Modigt![party]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Zaozara:

Så du har aldrig varit på en festival förut? Och du har tankarna på att gå på några av världens störst? [surprised]

Nej, alltså. Har varit på arvika två ggr, hultsfred två och peace and love. Men de är ju inte stora liksom, fattaru? [sad]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Budolicious:

Nej, alltså. Har varit på arvika två ggr, hultsfred två och peace and love. Men de är ju inte stora liksom, fattaru?

Jag fattar! 😉
Själv har jag bara varit på Arvika tre gånger, så jag är den som är en stor Oskuld i detta [bigsmile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jag åker nog antagligen dit. Tack för information om biljettsläpp btw. Så man hinner beställa, haha. Kommer oftast bra band till Wacken så jag är inte velig på den fronten. Får bara hoppas att man får med sig lite folk.


   
SvaraCitera

Zaozara:

Är det några här som tänker gå?

Gå dit? [shake] Massa långt ju... [sad]


   
SvaraCitera

Budolicious:

Om det blir wacken, rock am ring, download, leeds eller någon av de andra vet jag ju inte än

men jag kör nån i uk typ leeds eller reading eller glastonbury.. ingen tysk metal festival 🙁


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

mICHE:

men jag kör nån i uk typ leeds eller reading eller glastonbury.. ingen tysk metal festival 🙁

Kan bli en av varje. Rock am ring hade ju helt mad bra lineup i år. Men det hade download med


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Kommer kosta totalt 2630:- för mig, eftersom jag bokar genom festivalbussen.

Värt!


   
SvaraCitera

Jag var på WACKEN O.A. 2006. Sedan var jag på Graspop i Belgien de senaste två åren. Börjar bli jäkligt leds på att åka buss så nästa år blir det Sweden Rock Festival/Gates of Metal för min del[smile]


   
SvaraCitera

Budolicious:

Kan bli en av varje. Rock am ring hade ju helt mad bra lineup i år. Men det hade download med

ah okej.. rock am ring brukar ha ganska varierad rockscen faktiskt.. grejen med tyska kontra brittiska festivaler är de inhemska banden haha.. hellre ett mindre brittiskt än ett mindre ultrakasst tyskt :p


   
SvaraCitera