Aviseringar
Rensa alla

Wacken 09!


Ämnesstartare

mICHE:

ah okej.. rock am ring brukar ha ganska varierad rockscen faktiskt.. grejen med tyska kontra brittiska festivaler är de inhemska banden haha.. hellre ett mindre brittiskt än ett mindre ultrakasst tyskt :p

Grejen med mig är att jag inte tittar på det jag inte "vill" se eller vad man ska säga. Jag är ju inte direkt den som står vid rookiescener liksom


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Lätt att jag ska.


   
SvaraCitera

Budolicious:

Grejen med mig är att jag inte tittar på det jag inte "vill" se eller vad man ska säga. Jag är ju inte direkt den som står vid rookiescener liksom

nä nä men man känner ju till fler brittiska än tyska band som inte är headlines direkt, finns ju mer att välja på..


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

mICHE:

nä nä men man känner ju till fler brittiska än tyska band som inte är headlines direkt,

njae, nog ungefär det samma där för min del[rolleyes]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jag ska till Wacken, utan tvekan ^^ Ska beställa biljetter till mig & kanske mitt ex i början av december [smile] (Och jag har aldrig något emot att lära känna nytt folk^^)


   
SvaraCitera

Fan att man missade den årliga upplagan av wacken.
Jag ville se Watain


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Hade fan aldrig i hela mitt liv betalat för att stå och trängas med massa långhåriga, öldoftande, dräggfulla och vidriga hårdrockare.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tråden låst på grund av inaktivitet


   
SvaraCitera