Aviseringar
Rensa alla

Walk-in


Ämnesstartare

Nu vill jag inte skryta (men det gör jag iaf), inredning är verkligen något jag kan, men trots det skadar det inte med inspiration och tips.

Det är så att jag och min pojkvän kanske ska flytta om allt går som planerat till en trea, varav jag kommer få ett rum vigt åt mina kläder. Jag hade tänkt mig klädställningar längst väggarna då rummet är långsmalt och ganska litet, skulle gissa på 10kvm eller en aning större. Kaske en fåtölj i hörnet. Krokar på väggen för smycken.

Tips, ideér?


   
Citera
Ämnesetiketter

Din kille är desperat, pushover och/eller whipped, mmmkk am i right?

Min idé är att ha nån sorts robotstol som kan flyga runt i rummet, så man sätter sig i stolen sen tänder man lampan så flyger man med tanken runt i rummet och väljer ut det man ska ha medan din kille står där nere och svettas som en gris för att han är orolig över att du inte ska gilla det och piska han.


   
SvaraCitera

jag tänker mig ett helt tomt rum som man kan hälla makaroner på golvet och räkna dom i. [smile]


   
SvaraCitera

kommer nog se ut som en secon hand-affär oavsett vad du gör, om du har skiten hängandes öppet på ställningar.


   
SvaraCitera

ha garderob och förvaringsboxar, inga jävla krokar


   
SvaraCitera

massa krokar som hos slaktarn


   
SvaraCitera

kanske kan du hänga nylonstrumpor i hela taket, och sedan gå runt i rummet och känna the sensations against your skin när de dras över din nakna kropp.


   
SvaraCitera

radartard:

kanske kan du hänga nylonstrumpor i hela taket, och sedan gå runt i rummet och känna the sensations against your skin när de dras över din nakna kropp.

[chocked]


   
SvaraCitera

skulle gjort ett poolrum, min våta dröm är ett poolrum[love]


   
SvaraCitera

Tråden låst på grund av inaktivitet


   
SvaraCitera