Forumet - Warcraft 3

Warcraft 3

125 0 33

Spana också in:

sebbetg:

Jag har bara warcraft 3 frozen throne, och man måste ha 1an för att kunna spela frozen throne, kan jag ladda ner 1an och sen installera frozen throne och även kunna spela på internet?

du måste ha cd key innan du kan spela det på nätet[y]

- - - - - - - - - - - - - - - - - Sammanslagning 1 - - - - - - - - - - - - - - - - -

hejkattunge:

Tbh, jag är grym på wc3.
Ägde fem killar, som alla är nördar, och spelar det 24/7.

lust å lira me mig nån gång eller?[wink]
hejkattunge:

Tbh, jag är grym på wc3.
Ägde fem killar, som alla är nördar, och spelar det 24/7.

Jo, tjena.
Wc3 är lite som q3. Är man bra så finns det inte att man förlorar mot en som är sämre. Det går bara inte. Det är inte som cs där man kan vinna på tur osv. De tär bara ren skicklighet som avgör allting där.
Jonnybravo91:

Nej... Nej... Dem är nog verkligen rent av usla.

Budolicious:

Jo, tjena.
Wc3 är lite som q3. Är man bra så finns det inte att man förlorar mot en som är sämre. Det går bara inte. Det är inte som cs där man kan vinna på tur osv. De tär bara ren skicklighet som avgör allting där.

Nej men jag var faktiskt bättre än dom på det, så jävla mycket attention whore att jag ljuger om det är jag faktiskt inte.
hejkattunge:

Nej men jag var faktiskt bättre än dom på det, så jävla mycket attention whore att jag ljuger om det är jag faktiskt inte.

Om du också spelar det mycket, visst, jag tror på dig. Men du fick det att låta som att det var typ andra gången du spelade och de är bra och nöter sönder det. Så funkar inte den typen av spel.