Aviseringar
Rensa alla

Warcraft 3


Ämnesstartare

Tjaa... Annars haxxar du bara lite, tankar båda och lirar online ändå.

hejkattunge:

Ägde fem killar, som alla är nördar, och spelar det 24/7.

Dem var säkert skitdåliga [smile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jonnybravo91:

Dem var säkert skitdåliga

Nej dom är bra!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

hejkattunge:

Nej dom är bra!

Nej... Nej... Dem är nog verkligen rent av usla. [smile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

hejkattunge:

Tbh, jag är grym på wc3.
Ägde fem killar, som alla är nördar, och spelar det 24/7.

Jo, tjena.
Wc3 är lite som q3. Är man bra så finns det inte att man förlorar mot en som är sämre. Det går bara inte. Det är inte som cs där man kan vinna på tur osv. De tär bara ren skicklighet som avgör allting där.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jonnybravo91:

Nej... Nej... Dem är nog verkligen rent av usla.

Budolicious:

Jo, tjena.
Wc3 är lite som q3. Är man bra så finns det inte att man förlorar mot en som är sämre. Det går bara inte. Det är inte som cs där man kan vinna på tur osv. De tär bara ren skicklighet som avgör allting där.

Nej men jag var faktiskt bättre än dom på det, så jävla mycket attention whore att jag ljuger om det är jag faktiskt inte.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

hejkattunge:

Nej men jag var faktiskt bättre än dom på det, så jävla mycket attention whore att jag ljuger om det är jag faktiskt inte.

Om du också spelar det mycket, visst, jag tror på dig. Men du fick det att låta som att det var typ andra gången du spelade och de är bra och nöter sönder det. Så funkar inte den typen av spel.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

hejkattunge:

Nej men jag var faktiskt bättre än dom på det, så jävla mycket attention whore att jag ljuger om det är jag faktiskt inte.

Som sagt som sagt, dem var säkert skitdåliga [smile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Budolicious:

Om du också spelar det mycket, visst, jag tror på dig. Men du fick det att låta som att det var typ andra gången du spelade och de är bra och nöter sönder det. Så funkar inte den typen av spel.

Jonnybravo91:

Som sagt som sagt, dem var säkert skitdåliga

Det var första gången jag spelade. Men herregud, man byggde torn (?) som man typ uppgraderade, inte alls svårt ju!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

hejkattunge:

Det var första gången jag spelade. Men herregud, man byggde torn (?) som man typ uppgraderade, inte alls svårt ju!

Om de förlorade mot någon som byggde torn och uppgraderade var de FAN INTE BRA.
Inte för att vara sån alltså raring, jag är lite full och så. Men de är i helvete inte bra om de torskar mot någon som kör för första gången och dessutom bygger torn.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Budolicious:

Om de förlorade mot någon som byggde torn och uppgraderade var de FAN INTE BRA.
Inte för att vara sån alltså raring, jag är lite full och så. Men de är i helvete inte bra om de torskar mot någon som kör för första gången och dessutom bygger torn.

Det är bra för mig för jag är n00b lixxxx


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

hejkattunge:

Det var första gången jag spelade. Men herregud, man byggde torn (?) som man typ uppgraderade, inte alls svårt ju!

Som sagt som sagt, dem var nog bajskassa. [smile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jonnybravo91:

Som sagt som sagt, dem var nog bajskassa.

jaja


   
SvaraCitera

Du måste ha reign of chaos riktiga om du vill köra på bnet, men du kan alltid köra på privat servern vad den nu heter. Men RoC är inte dyrt.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Erkowich:

Du måste ha reign of chaos riktiga om du vill köra på bnet, men du kan alltid köra på privat servern vad den nu heter. Men RoC är inte dyrt.

Okej tack


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

ROC kostar väll ca 100 kronor på webhallen.


   
SvaraCitera